kvisvik Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hey folkens, for 2 uker siden startet jeg med lets play serier http://www.youtube.com/user/akvisvik ,men for 1 uke siden oppgraderte jeg pc'n min sånn at mistet minecraft som jeg hadde spilt. Så skal starte opp igjen nå, men vil gjerne høre hvilket spill det kan være interesse for? er det å starte opp igjen med minecraft / Tekkit, eller noen andre? Har spilt litt Perspective nå de siste dagene. Lenke til kommentar
RaheemSterling Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Snakk Norsk, så kommer jeg til å subbe! Personlig ville jeg likt spill som to the moon, dead space , tomb raider de type spill. Ikke sånne mainstream som minecraft osv. Og heller ikke gå i den ``jeg vil bli pewdiepie fella`` Du snakker jo Norsk! Flott, jeg bare så den første videoen å der snakte du engelsk, så trodde resten og var det. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Moldenser?? Var kjærringa som spratt ut av sofan når ho hørte dialekta Kva med gode gamle Flashpoint? Flott at du snakkar norsk ja! Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Ja er mange gode forslag til hva en kan spille her, skal sette meg ned i kveld for å sjekke ut bidragene. og kanskje bestemme meg mot morgendagen Endret 16. mars 2013 av kvisvik Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Kom ut med en episode av To the moon i dag iaff, så er vi igang Lenke til kommentar
RaheemSterling Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Dette syntest ihvertfall jeg var veldig, veldig bra! Gidde deg akuratt 2 abonnenter. Du har en veldig fin fortellerstemme. Tror faktisk du kan bli en av de bedre youtuberene fra Norge med tiden Blir gøy visst du varierer litt med hva du spiller, feks en dag to the moon, en dag minecraft osv Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Jepp jepp, skal få til det Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 da har vi fått laget enda en episode med To the moon, skal få produsert en annen med annet spill i morgen Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Da har vi fått ut en ny episode, med Tekkit, skal også få ut en episode til av to the moon i dag http://www.youtube.com/user/akvisvik Endret 23. mars 2013 av kvisvik Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Beklager sent opplasting av den nye episoden i serien, men den er nå kommet ut, så sjekk den ut Siden sist har vi også fått ut en to the moon episode http://www.youtube.com/user/akvisvik Endret 28. mars 2013 av kvisvik Lenke til kommentar
RaheemSterling Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Flott dette, hvilket program bruker du til å laste opp videoene? Tar de masse plass? Husker en gang jeg laget noen videoer med fraps, ble jo på 3-4 gb for en 3-4 minutters video.... Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Flott dette, hvilket program bruker du til å laste opp videoene? Tar de masse plass? Husker en gang jeg laget noen videoer med fraps, ble jo på 3-4 gb for en 3-4 minutters video.... Neida egentlig ikke, Tar de opp med OBS (OpenBroadcaster Software) et opensource alternativ som egentlig er laget for streaming (som en konkurent til Xplit, bare gratis). Redigerer de da med WMM, og kompremerer de noe med Handbreak. Siste video som jeg laget idag var 500 etter WMM og rett under 200 etter handbreak Ny episode ute, denne gangen med bedre intro. Hva synes dere? Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Ute med 2 episoder idag, en fra Tekkit (beklager kanskje noe lav kvalitet): og en fra det nydelige spillet To the moon: Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 vell en ny episode har kommet, denne gangen klargjør vi før generator. Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Det har nå også kommet noen engelske episoder tekkit/skyrim, tekkit kan finnes her: http://www.youtube.com/watch?v=_RK2WfoggwU . Hva tenker dere om dette? Satser på også å få inn noen å spille sammen med videre, så det blir mer attraktivt å se på. Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Heisann! (Hagon94 fra youtube her!) Kunne gjerne tenkt meg å spille litt med deg når jeg kommer hjem for godt rundt tidlig mai måned. Jeg har spill som Minecraft, TF2, BFBC2, BF3, L4D2, Dead Island, Trine2. Er ganske god på minecraft men har ikke snøring på tekkit eller noe som helst mods. Kanskje du kan lære meg opp etterhvert eller så spiller vi vanilla? Har ganske grei PC så kan kanskje filme samtidig som deg så får vi to synspunkter. Mic har jeg også. Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Jo da skal godt være mulig det. Tekkit er ikke det vanskeligste å lære seg, men vi får nå se da hva som blir aktuelt da : Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Da kom det en episode i dag også. Skal få laget noe tekkit norsk/to the moon igjen snart også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå