Gå til innhold

Cmore som tilbyder, hva synes du ?

AllFather

Cmore - spørsmål om hva du synes om nye tilbyder av Tippeligaen ?  

30 stemmer

1. 1. Har du kjøpt Cmore abonnement for å se blant annet Tippeligaen ?

• Ja
      6
    • Nei
      24
  2. 2. Ville du heller at TV2 beholdt ligaen?

• Ja
      19
    • Nei
      2
    • Likegyldig hvem som har den.
      9
  3. 3. Hva mener du om prisen på nesten 300kr måneden?

• Er verd pengene
      1
    • Dyrt, men ikke over smertegrensen
      4
    • Alt for dyrt
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det store problemet er at man må kjøpe masse ekstra dritt jeg ikke er interessert i for å få tilgang til TL, og prisen blir jo da helt latterlig. Har vært fornøyd TV2-kunde tidligere, men i år satser jeg på streaming-sider med GOD samvittighet.

Lenke til kommentar

Det store problemet er at man må kjøpe masse ekstra dritt jeg ikke er interessert i for å få tilgang til TL, og prisen blir jo da helt latterlig. Har vært fornøyd TV2-kunde tidligere, men i år satser jeg på streaming-sider med GOD samvittighet.

Enig for min del, ingenting annet en Tippeligaen de ha som er av interesse for undertegnede

Lenke til kommentar

299 er mer enn jeg betaler for PL, og her snakker vi PL mot TL pris. Markedsverdien til tippeligaen er virkelig ikke verdt 300 kr i mnd. Heldigvis for meg så spiller RBK mange av hovedkampene på TV2 så jeg slipper til dels å ta stilling til det. Men for de som holder med mindre lag kan jeg se at dette er ødeleggende for norsk fotball.

Jeg likte den tiden man kunne ha sumo til alt. I fjor var det ok, men i år er det latterlig.

Lenke til kommentar

299 kroner er mer enn jeg er villig til å betale for Tippeligaen, rett og slett. Det fine med Cmore er at de sender en del andre interessante ting også, som La Liga, Europa League og Serie A, men for meg er Premier League viktigst. Betaler for Sumo, så da har jeg det jeg trenger av engelsk fotball.

Vålerenga sendes forhåpentligvis en del som hovedkamp, så da får jeg ofte med meg en del uansett.

Lenke til kommentar

Topplagene kommer sikkert til å vises på betalkanalene hovedsakelig da de kan trekke mest betalende kunder.

Sikkert derfor Brann gikk der og RBK på åpen kanal :p

JEg har kjøpt med får bare svart skjerm. har lyd, men altså ikke bilde.. noen som vet hva det kan være? har nyeste silverlight, og skrudd av brannmur. skjønner det ikke.

Jeg har av og til det problemet .

Men dobbelklikker jeg på bildet som er sort, får jeg bilde i fullskjerm :) (hatt problemet på tv2 sine sider den siste tiden, de bruker også samme teknologi .

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

300,- per måned er 200,- for dyrt i mine øyne. Jeg er kun interessert i å se RBK og da er det uaktuelt å betale nesten 100,- per kamp.

Når det kommer til Premier League, så ser jeg 3-4 kamper hver helg og da er prisen helt ok.

Lenke til kommentar

Som Canal Digital kunde får jeg pakken litt rimeligere, og siden jeg gjerne kan se både Serie A, La Liga, MLS og Æresdivisjonen, så kan jeg leve med prisen selv om det er på grensen til dyrt.

Faktisk vil jeg heller si det er dyrere med PL enn Cmore-pakken, da utvalget og antall kanaler er større.

Dog hører norsk fotball hjemme på en kanal alle har tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Sant nok, man får "mer", men er ikke noen ligaer jeg har interesse av (vel, Æresdivisjonen, men de sender ikke nok kamper til å rettferdiggjøre prisen :) ).

For folk som bare vil ha Tippeligaen virker det (på DR. Begrensede avstemningen og de jeg har snakket med) som alt for dyrt :)

Lenke til kommentar

http://fotball.bt.no/eliteserien/article275298.ece

TV-avtalen: Fakta

C More kjøpte rettighetene for denne og de tre neste sesongene for omtrent 1,4 milliarder kroner

TV 2 har rettighetene til to kamper i uken. Fordelingen er som følger: C More velger først hvilken kamp de ønsker å sende som sin hovedkamp lørdag kl. 18.00. Deretter velger TV 2 den nest mest attraktive kampen. Den legges til søndag klokken 19.00. TV 2 har også tredjevalget, en kamp som legges til fredag klokken 19.00. Resten av kampene sendes av C More.

Noen seertall denne sesongen:

Sogndal–Rosenborg, TV 2: 263.000

Viking–Molde, TV 2 Zebra: 95.000

Brann–Molde, C More: 40.000

Brann–Vålerenga, C More: 30.000

Rosenborg–Brann, C More: 20.000

Lillestrøm–Sarpsborg, C More: 4.000

Strømsgodset–Sandnes Ulf, C More: 11.000

Lover ikke godt (en så lenge) for klubbene, sponsorer vil ikke være fornøyd med så få som ser kampen i de tusen hjem.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...