Gå til innhold

Tidsfordriv i Tromsø

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger å finne på noe nytt jeg kan gjøre i Tromsø i helger og på kveldstid, men jeg er litt usikker på hvilke tilbud som finnes her. Jeg er vell egentlig åpen for alt, så lenge det er sosialt.

Har lenge tenkt på å bynne på kampsport, men er litt usikker på om det er noe for meg. Har prøvd å få igang fotball med skoleklassen min, men det ser ut som d er laber interesse for det.

Noen interesser: Trening, fotball, ski, data, fest, litt spillinteresert, Er så vanskeli å prøve å finne interessene mine, men jeg trives med det meste sålenge jeg har det artig :)

Litt om hva jeg har gjort før, loding med bil og festing i helgene. Spill, fotball sykling, trening og diverse med venner i ukedagene.

For tiden har jeg mye jeg kan finne på i ukedagene, men er vanskelig å finne på ting i helgene når ingen kompiser har muligheten til å ta en fest lengre, har blitt noen kvelder der jeg har kjedet vettet av meg på lørdagene.

Håper på at noen har noen gode forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å lære seg et instrument er alltid kjekt. Knotete og vanskelig i starten, men kjekt når man får dreisen på det grunnleggende og skjønner at man gjerne må sove litt på det man har øvd på for å virkelig få det inn i fingrene.

Det er ufattelig gøy og givende å få til stykker etter å ha prøvd og øvd. Og hvis jentene skulle overhøre deg mens du putler på pianoet eller gitaren, ja da har du et par plusspoeng.

En helt OK gitar koster ikke mer enn maks et par tusen, og holder lenge i starten. Kan anbefale å gjennomgå kurset til Justin!

Når det kommer til graden av sosial, så er det jo helt opp til deg. Gitar kan være usosialt, eller sosialt dersom du spiller med en kompis, men det kan jo også være veldig sosialt og bringe folk sammen på fest o.l.

Endret av exonum
Lenke til kommentar

Tja, har prøvd å lære meg å spille gitar, men faller bestandig ut av det igjen :p kanskje jeg skal prøve å ta det opp igjen, fins det kanskje noen gitarkurs jeg kan gå på i Tromsø, treffe andre nybegynnere å slikt? Har nån kompiser som spiller gitar, men de er litt mer erfaren en meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...