billywillie Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har en Lg optimus 2 x som plutselig ikke viser alle avtalene i google kalender lenger. Hadde en periode en annen app som også viste kalenderen men fjernet den da jeg begynte å få dobbelt opp med varslinger på alt. Mulig det er det som har laget krøll men hadde vært fint om noen kunne løse dette Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Bumper denne. Ingen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
jic Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Det er bare å sjekke om du har lagret alle avtale i google kalender, Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Det er bare å sjekke om du har lagret alle avtale i google kalender, Det er jo det jeg har gjort men i kalenderappen på tlf vises ikke alle avtalene! Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg vet ikke hvordan det er med lg tlf, men på min s3 så har jeg multivalg for hvilken kalender jeg vil ha i kalenderapp, kan det hende du har flere kalender i gmail app? Jeg har flere delte kalender koblet opp mot google kalender og har valget om å fjerne de jeg ikke ønsker i kalender appen på mobil. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg vet ikke hvordan det er med lg tlf, men på min s3 så har jeg multivalg for hvilken kalender jeg vil ha i kalenderapp, kan det hende du har flere kalender i gmail app? Jeg har flere delte kalender koblet opp mot google kalender og har valget om å fjerne de jeg ikke ønsker i kalender appen på mobil. Har sjekket men har bare en kalender! Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Kan det være at den ikke syncer alt sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå