Reggy Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har aldri hatt javaproblemer, men nå skjærer det seg hver gang det skal oppdateres og jeg skjønner ikke hvorfor. Java siste versjon er vellykket innstallert får jeg beskjed om. På Google Chrome får jeg beskjed om at programtillegg mangler og må innstalleres - gjør jeg det blir det bare at java er allerede installert. På IE får jeg beskjed om at active kontroll mangler - sier jeg vil at det skal kjøre, men får beskjed om at active kontroll fra utgiver detector er blokkert av windows. (finner ikke ut av hvordan åpne for denne active kontroll). Så lastet jeg ned fire fox og heller ikke her får jeg til java. Det må innstalleres - gjør det og beskjeden er den samme java er allerede innstallert... Noen som skjønner hva som er galt.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Når det låser seg, så hjelper det normalt å gjøre følgende: -Avinstaller java, og fjern sun mappene med java som ligger igjen -Fjern også eventuelle registeroppføringer knyttet til java -Last ned java offline med samme bitversjon 32/64 som nettleseren den skal brukes på (ikke OS sitt bittversjon) -Innstalelr offline Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvis ikke det funker kan du prøve et program som heter JavaRa. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Her er linken til Java offline-installer: http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jre7-downloads-1880261.html Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det første man bør gjøre er dette: Fjern all Java Start maskinen på nytt (dette er viktig) Installer java. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå