Gå til innhold

Oppheve "Ikke spør om dette igjen"..

Anbefalte innlegg

Nettopp fått ny pc med win 8, litt uvant, men det går seg vel til, satser jeg på. Men altså: Jeg kom i skade for å svare "feil" på et spørsmål om å åpne filer i et annet program og jeg hadde haket av "Ikke spør om dette igjen", så nå vil ikke pc'en åpne disse filene i det hele tatt.. Har prøvd å fjerne og reinstallere både Chrome og programmet jeg skulle åpne filen i, men det hjalp ikke.

Føler meg som en komplett idiot, så det trenger dere ikke å påpeke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til skrivebordet først (Win+D), så fører du musepekeren i øverste eller nederste høyre hjørne (eller Win+C), velg Innstillinger, Kontrollpanel, Standardprogrammer.

Bare så det er klart: Det er Microsoft som har vært idioter når de laget Windows 8.

Endret av twb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg uttrykket med uklart, det er altså å åpne magnet-linker i utorrent Chrome nå ikke får lov til.

Ja, det er noe helt annet enn å ikke få lov til å åpne filer ...

Hvis du ikke kan få fikset det ved å slå det av og på i uTorrent, så er det kanskje en eller annen sperre i Chrome som gjør at det ikke funker? Hva om du prøver å klikke på en magnet link i en annen browser? Fungerer det? I så fall må feilsøkingen dreies mot Chrome.

Lenke til kommentar

se om dette funker: (fant det ved å søke etter "chrome won't open magnet links")

"one solution is apparently to take an unnecessarily large sledgehammer to your small problem and clear auto-opening settings.

settings>show advanced settings>clear auto-opening settings"

edit: har ikke Chrome her, så jeg får ikke sjekket.

Endret av nebrewfoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...