Kjetil Lura Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Det tar ca 14 virkedag fra du sender til du få nytt. Prøvde du det programmet som jeg postet lenger oppe, det fikset mitt problem. jeg hadde problemer med noen kranglete drivere. Lenke til kommentar
Arnt V Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Det tar ca 14 virkedag fra du sender til du få nytt. Prøvde du det programmet som jeg postet lenger oppe, det fikset mitt problem. jeg hadde problemer med noen kranglete drivere. nei fikk dessverre ikke prøvd det programmet. gikk lei av heile feilsøkinga å ringte da til komplett, han som jeg fikk i tlf ville i første omgang at jeg skulle sende dem heile maskinen til dem sånn at dem kunne gå igjennom pc`en. men etter litt diskutering med typen så skulle jeg bare sende rammen å ssd disken. Å nå som jeg har en eldre spinndisk pluss annen ram så funker hele maskinen som en drøm. Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Da er ssd disken å minne på tur i posten til komplett. Fikk nå lånt meg en gammel spinndisk å noe minne fra en kompis, å alt av problemer er borte. Fant da ut at man skulle ringe til komplett å oppdatere dem om problemet mitt med evt rammen og disken, han la da en merknad på disken sin retur på problemstilling, at jeg ikke ønsket en ny disk i retur MED sandforce kontroller. Denne karn på komplett virket meget imøtekommende da han hørte at problemene mine med blåskjerm var borte som dugg for sola da jeg byttet disk å minne. Så nå sitter man bare å venter på at postgangen skal gå sin vante gang sån at komplett får motta disken å sjekket denne, men regner med at det ikke blir noen ny disk før etter påsken. Bra! Sandforce kontrolleren var noe ordentlig dritt da de ble lansert. Er nok SSD'en skjønner du. Håper du får kost deg med en ny SSD. Hvis du kan velge, så er Corsair Neutron GTX SSD en veldig god SSD. Den bruker en LAMD kontroller som er veldig stabil. Har testet 240GB og 480 GB versjonen. Uansett, lykke til! Endret 24. mars 2013 av Bit44 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Skal bli spennede å høre hvordan det går. Selv har jeg 8 ssd her hjemme, ingen problemer så langt med noen av dem. Neste ssd blir nok intel 335 240GiB. Lenke til kommentar
Arnt V Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 der har man fått endelig svar ifra komplett.no. Gamle skjermkortet Sapphire Radeon HD 7950 oc mitt fikk coil støy under testing hos komplett, men ingen bsod i testbenken. Resultatet av det blei en flunkende ny Sapphire Radeon HD 7970 ghz edition da coil støyen dekkes av Garanti. Og grunnen til at jeg fikk et 7970 ghz edition kort istedenfor 7950 oc var at prisen på 7950 kortet var svimlende høy da det var nytt. Rammen dem fikk i retur gikk rett til destruktion så dem kunne vist ikke gi noen svar der om det var dem som skapte problemet. (refundert pengene) SSD Disken skapte problemer i testbenken demmes med div feil, så dem sendte meg pengene tilbake på den.(fikk aldri vite hvordan feil, bare at den ikke funket som den skulle) Har nå hatt i maskinen en eldre spinndisk å noe ram med høyere volt enn det jeg sendte inn den 23 mars å har ikke hatt noen form for bsod eller andre plager. Så enden på visa blir at man bestiller seg ny Ram og SSD. og jeg skal Garantert aldri ha meg disk med sandforce kontroller igjen... blir nok å bestille meg en samsung ssd av 840 pro serien. Takker for ALL hjelp her inne under test perioden. Mvh Arnt V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå