JokkareN Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Hei! Jeg har 2 stk Radeon 4800 Skjermkort som jeg tenkte at jeg skulle sette i maskina å få de til å være 'Crossfire'. Jeg spiller Css, og med ett skjermkort så får jeg godt over 200 fps, med 2 stk så forventet jeg mer fps, men tvert imot, det ble mindre! Er det mulig? Jeg har satt de som Crossfire i instillingene Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 De fleste hovedkort vil kutte PCIe-båndbredden tilgjengelig for skjermkortene når du setter inn et ekstra. CFX og SLI har mer overhead og spiser derfor opp en del CPU-ytelse. Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 De fleste hovedkort vil kutte PCIe-båndbredden tilgjengelig for skjermkortene når du setter inn et ekstra. CFX og SLI har mer overhead og spiser derfor opp en del CPU-ytelse. Hva må jeg gjøre da? Jeg har en AMD FX-8530 8-Core CPU Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Du kan: La være å bry deg, framerate er godt over 120 fps uansett. Skru av CFX for CSS, dette er en rimelig god idé ettersom CFX øker inputlag. Fjerne det ene kortet og ikke bry deg om CFX. Forresten, er det to like 48XX-kort eller har du et 4830 og et 4890 for eksempel? Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Du kan: La være å bry deg, framerate er godt over 120 fps uansett. Skru av CFX for CSS, dette er en rimelig god idé ettersom CFX øker inputlag. Fjerne det ene kortet og ikke bry deg om CFX. Forresten, er det to like 48XX-kort eller har du et 4830 og et 4890 for eksempel? Er to helt like kort! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 I CSS så brukes kun et av mine to 7970 kort, selv om Crossfire er aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå