Gå til innhold

The lady in red (and orange and purple and...)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om hun har lyst på en seiltur! Fint, friskt og varmende pust fra de sydligere breddegrader! :)

Bra balanse i kompen, men kunne kanskje vært rom for enda litt mer av steinene i underkant, uten at det ble for bunntungt.... , kanskje... !

Lenke til kommentar

Vakkert på alle måter, men synes det mangler noe luft. Havet er for meg noe uendelig --- noe som strekker seg så langt du kan se.... eller mot horisonter langt borte... Synes "følelsen" av havets uendelighet mangler litt her. Skulle ønske mer av det til høyre for båten. For øvrig nydelig at solen skinner på ansikt og foran på armer og kjole. Forsterker fortellingen om sol og varme:)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Vakkert på alle måter, men synes det mangler noe luft. Havet er for meg noe uendelig --- noe som strekker seg så langt du kan se.... eller mot horisonter langt borte... Synes "følelsen" av havets uendelighet mangler litt her. Skulle ønske mer av det til høyre for båten. For øvrig nydelig at solen skinner på ansikt og foran på armer og kjole. Forsterker fortellingen om sol og varme:)

Skjønner hva du mener. Synes også det er hårfint trangt til høyre. Mistet det lille jeg hadde ekstra der da jeg ikke hadde vært så nøyaktig som jeg trodde med å holde rett så mistet bittelitt ifm oppretting av horisont.

Ellers er det med vilje jeg har valgt å plassere de to hovedkomponentene såpass langt ut mot kantene da jeg føler det gir litt mer spenn. JEg skjømnner også hva du mener med havet "så langt øyet kan se", men for meg var det i dette tilfellet "fyllmasse". Jeg liker få men tydelige komponenter i bildene mine. Og ofte lar jeg de "ubetydelige fyllmassene" få mye plass. De er med på å bygge bildet, men likevel står gjerne de andre hovedkomponentene uavhengig av hvordan fleks denne fyllmassen ser ut... Litt vanskelig å forklare.

Men jeg synes du har veldig gode poenger, som forteller meg at du begynner å få en god forståelse av hva du liker og hvordan bildene gjerne skal være for deg. Det liker jeg! Og jeg er ikke uenig i det du sier heller, så vi har nok noe samme tankegang. Du trekker nemlig frem flere av de "ankepunktene" jeg også har mot eget bilde...

Takk for at du tok deg tid til innspill!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...