Ydidia Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hei, jeg tokk en lite cheatday idag etter å ha cuttet i 1,5 mnd ca.. som jeg skal fortsette videre til jeg er fornøyd Men uansett... Jeg tokk en liten cheat day idag og spiste bare crap som is og ostepopp ogsånt men holdte meg fortsatt i underskudd da.. gadd ikke å gå i overskudd... men jeg tenkte ikke på å få i meg noe protein.. Så spørsmålet mitt er om Kanskje 1 dag per uke skader om man ikke får i seg nok protein iløpet av en dag ? Fordi under en cutt så skal man jo øke proteininntaket osv Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Du trenger nok ikke voldsomme mengder protein selv om du er på cut. 2g/kg er sikkert nok. Om en dag i uken er skadelig? Det er ikke skadelig, men det er heller ikke vanskelig å unngå det. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Cheatday er nettop det, en cheatday. Det er selve unntaket, ikke regelen. Og så lenge du lever under regelen er det helt greit å ta en cheatday, så lenge, igjen, det er selve unntaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå