y tho Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har da fått faren min til å bestille nytt bredbånd og fikk idag det nye. Get 30 ned og 5 opp. Har hatt litt problemer med å koble meg til men nå funket det endelig. Problemet er at jeg har 2 ned og 4 opp. Og han har 30 ned.. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Trådløst eller kabel? Trådløst Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Da kan problemet være mye rart. Hva sier signalstyrken til høyre på oppgavelinjen? Prøvd å sette deg rett ved ruteren? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Da kan problemet være mye rart. Hva sier signalstyrken til høyre på oppgavelinjen? Prøvd å sette deg rett ved ruteren? Har 3 barer (Windows 7), Har ikke prøvd å sette meg nærme, er temmelig liten leilighet så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Edit: får du bedre hastighet på andre trådløse nett? Sjekk at du har nyeste drivere. Endret 17. mars 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
lombax Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 get er veldig ustabilt prøv ny router eller gå inn på router instillingene (din ip .............no) og jør deg og din far til administratorer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har faren din kabel eller trådløst? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Har faren din kabel eller trådløst? Fikk problemet fikset, flyttet litt på rutern og det endret seg DRASTISK! Så ja,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå