Rosanes Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Noen som kan anbefale filmer/tv-serier av denne typen? Har selvfølgelig fått med meg Pirates-filmene, Hornblower, Master and Commander, Amistad etc, men kan ikke få nok! Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Fant er en norsk film. Ikke akkurat seilskute, men båtene hadde seil da. Lenke til kommentar
Rosanes Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Ok... Høres jo lovende ut. Hadde du tenkt å fortelle hvilken det er..? Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Fortelle hvilken det er? Fant er navnet, og den er fra 40-tallet. Veldig bra film enhver burde se. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Håkon Håkonsen. En slags norsk versjon av Skatten på sjørøverøya. Lenke til kommentar
Rosanes Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Fant er en norsk film. Ikke akkurat seilskute, men båtene hadde seil da. Fant, ja.. Flott film som jeg har sett mange ganger Skjønner godt at du stusset over svaret mitt Jeg leste kommentaren din uten å lese ordet "er". Da ble det -Fant en norsk film... Håkon Håkonsen. En slags norsk versjon av Skatten på sjørøverøya. Ja.. også en fin film. Med Gabriel Byrne i en av rollene, hvis ikke jeg husker feil. Også er det selvfølgelig "Mytteriet på Bounty".. Men det må jo finnes mange fler.. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Skjønner Ja Fant er en viktig film som viser en del av vår historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå