Gå til innhold

Dead Island PS3 - co-op problemer

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Vet at dette kanskje er et oppbrukt tema, men jeg har ikke funnet noe godt svar på dette, og håper kanskje noen her har noe nyttig å komme med.

Kjøpte nettopp Dead Island Essentials på billigsalg (160 spenn på CDON), for co-op spilling med en kompis (som også nettopp kjøpte det). Venter egentlig på Riptide, men tenkte det hadde vært artig å varme opp med litt hemningsløs zombie-slakting i eneren før oppfølgeren kommer i april.

Det første vi støtte på var jo selvfølgelig disse fantastiske connection problemene som veldig mange har klaget over på forskjellige forumer rundt om kring. Etter mye om og men fant jeg ut at det lureste var å skru av public-muligheten, så vi har begge satt co-op innstillignene til co-op over psn, med kun 1 private slot, ingen public. Jeg får invitert han til mitt spill, og han får connecta til meg, men etter 2-10 minutter med spilling ender det med at enten min eller hans karakter står helt i ro på den andres skjerm, selv om vi begge løper rundt som hodeløse kyllinger på sin egen skjerm. Vi kan snakke sammen, men vi får jo ikke gjort noe. Av og til ender det bare med at alt henger seg.

Vi har samme versjon, 1.3.0 (tror jeg). Vi har begge NAT type 2 også.

Grunnen til at vi kjøpte dette spillet var jo nettopp for å spille sammen, så det vil jo si at spillet er helt ubrukelig for min del. At det i det hele tatt er mulig å gi ut et spill, som er ment for co-op, med en ubrukelig flerspiller er for meg et mysterie...

Noen der ute som vet om noen triks for å få dette til å funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en ting er å ha ps3 i nat2 men dere burde også ha ps3 i dmz mode...

les..

http://community.eu....Z/td-p/10655314

prøv dette og se om det hjelper... hvis ikke så har jeg bare et råd til deg. les spill tester og vent noen måneder. til det dukker opp erfaringer fra andre brukere angående spillet, før du gjør et kjøp... det skulle egentlig ikke ha vært sånn menn sånn har det bare blitt... det er faen meg så mye slark og drit som blir laget at det er helt utrolig. hadde det vært en annen bransje så hadde de fått kroken på døre for lenge siden... men så lenge det lovløse wild west hersker innen spill bransjen. og folk bare kjøper å kjøper, så kjører spill bransjen på full gass uten noen frykt for konsekvenser.

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

Takker, skal se om det hjelper.

Må si meg enig i mye av det der, og jeg burde virkelig ha sjekka litt på nettet før jeg kjøpte. Latterlig at et så viktig element, og et av salgsargumentene i et spille, kan være så latterlig ustabilt og dårlig integrert..

Har sendt en liten forespørsel til Deep Silver, med spørsmål om hvordan Riptide blir, om de har utbedra dette, det er jo veldig mange som sliter med mye av det samme. Tvilsomt at jeg får noe vettugt svar, men verdt et forsøk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...