furiousanimal Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg mangler de tre siste bokstavene i alfabetet i tillegg til flere av tegnene som spoorsmaaltegn og kolonn, er det noen som vet hvordan jeg kan faa ordnet dette tilbake til hva det var, skjonner ikke hvordan det er blitt saann. I tillegg er webcameraet som er i pcen koblet seg helt vekk, noen ide hva jeg kan gjore her Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg mangler de tre siste bokstavene i alfabetet i tillegg til flere av tegnene som spoorsmaaltegn og kolonn, er det noen som vet hvordan jeg kan faa ordnet dette tilbake til hva det var, skjonner ikke hvordan det er blitt saann. I tillegg er webcameraet som er i pcen koblet seg helt vekk, noen ide hva jeg kan gjore her Tror språket har endret seg Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Tror språket har endret seg har lest dette flere steder, men det staar ingenting om at det har blitt endret ved tastaturmulighetene paa kontrollpanel, det staar paa norsk der Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Du har sikkert skiftet språk. Sjekk i kontrollpanelet. I Windows 7 er det under Clock, Language, and Region. Heter sikkert noe ala klokke, språk og region på norsk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Trykk venstre alt + shift. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg fant det ut nå manglet en eller annen Ink correction ting som ikke var aktivert. Så det var visst inne på kontrollpanel ja, tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå