TiMMi- Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg og noen venner holder på med å lage en lokal ungdomsportal, og lurte på om det var mulighet for å få noen synspunkter angående siden fra dere kyndige! Ønsker tilbakemelding på designet, evt. andre ting, og tar også imot hint angående innhold på siden! Besøk siden på: Ainnes.net Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 min første tanke var et det var litt "ribba" og litt for tamt. Greit at en skal begrense fargebruk osv, men noe som piffer litt opp hadde kanskje gjort seg? ps. har forresten tilbragt 10 mnd på øya deres. Var en av mange som kom opp der midt i vintermørket og det gikk faktisk 3 mnd før jeg oppdaga at det fantes fjell på øya... he he men når sola først kom så var det litt fint selv om nyttårsaften 200 var så vindfull at fyrverkeriet ligna mer på bakke til bakke skyts.. var i hvert fall ikke mye som gikk så mange metranne opp i været før de gikk metervis sidelengs... ps. ta noen bilder Downtown andenes å sleng ut og da og ikke bare tjo hei og fallerallera... litt seriøsitet er også bra. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ja, legg ut noen bilder fra Andenes - inne på Jeppes og sånt *nostalgi* Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Ikke mye konstruktivt å få... Takker for kritikken den kritikken som har kommet. Må jobbe litt med å få siden mer innbydende... Noe mer? Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Sladdersiden var litt "rar". Jeg vet ikke helt hvordan den kan bli bedre, men du bør absolutt finne en annen løsning. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Tja, noe mer grafisk er vel mer "for" ungdommen, prøv å lag noe mer fargerikt.. Men iogmed at det er en portal skal det gjerne være oversiktlig burde du jo også begrense grafikken.. :-? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Fin side. Kanskje litt standar. Hvordan brukerscript har du brukt på sida?? Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Fin side. Kanskje litt standar. Hvordan brukerscript har du brukt på sida?? Brukerscript? Har laget alt selv... Laget siden for å lære PHP... Ellers får jeg vell si at vi har fått litt tilbakemelding på at sladder-siden ikke er helt bra... skal prøve å finne ut noe med den! Takker for det konstruktive så langt, håper dere har mer å si;) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Veldig fint design! Det skal du ha! Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Ingen som har flere ideer som går på innhold? D hadde vært fint om noen hadde en god ide å jobbe med;) Ellers noe å si om siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå