sofiehalla Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hei! Istad kjøpte jeg min nye iphone 5. Jeg er 13 år, men når jeg skulle lage en sånn apple ID, sånn som man bruker til app store står det at jeg ikke er gammel nok. Hvorfor står det det? Jeg prøvde en gang og late som jeg var 18, men det funket heller ikke. Trenger hjelp, hvorfor står det, det, og hvordan kan jeg få lagd en så det funker? Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 gå inn på itunes i en pc, trykk på at du skal leste ned en gratis app (en helt tilfeldig en så lenge den er gratis). Når det kommer opp at du må logge på så trykker du på registrer bruker eller noe sånt også later du som om du er 18 år. hvis jeg husker riktig så er det det eneste stedet du kan lage bruker uten å legge inn bankkort samtidig. i værste fall så husker apple at den eposten du skrev inn da du sa at du var 13 år, er 13 år gammel :hmm:hvis det ikke funker så få en av foreldrene dine til å lage en på samme måte som beskrevet over. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hei! Istad kjøpte jeg min nye iphone 5. Jeg er 13 år, men når jeg skulle lage en sånn apple ID, sånn som man bruker til app store står det at jeg ikke er gammel nok. Hvorfor står det det? Jeg prøvde en gang og late som jeg var 18, men det funket heller ikke. Trenger hjelp, hvorfor står det, det, og hvordan kan jeg få lagd en så det funker? Takknemlig for alle svar Fordi at du må være 18 år eller høyere for å kunne bruke et kredittkort. Det vil fungere å lage en apple ID på nytt med et annet år. Kan ikke du spørre din far eller mor om du kan bruke deres fødselsår og registrere brukeren med deres navn? Jeg tror det er ikke nødvendig å sette inn et kredittkort Lenke til kommentar
sofiehalla Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Takk for svar! Jeg tror jeg prøver å lage en med mamma eller pappas navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå