OhEasy Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Som tittelen sier så trenger jeg svar på et par spørsmål om bilen min. Har du peiling på lastavhengig ventil, ytre endeledd osv ta kontakt! Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Peiling og peiling. Har da skrudd og restaurert mye i mitt liv. Det spørs helt hva spørsmålene dine er. :-) Lenke til kommentar
Indian Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ingen problem med de to delene. Lasteavhengig ventil kan smøres og ytre endeledd er ikke vanskelig å bytte uten bruk av spesialverktøy. Kan du si hvor du bor? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Ingen problem med de to delene. Lasteavhengig ventil kan smøres og ytre endeledd er ikke vanskelig å bytte uten bruk av spesialverktøy. Kan du si hvor du bor? Drammen Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ingen problem med de to delene. Lasteavhengig ventil kan smøres og ytre endeledd er ikke vanskelig å bytte uten bruk av spesialverktøy. Kan du si hvor du bor? Så du ville tatt på deg å bytte endeledd uten å få utført en hjulstillingskontroll etterpå? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Klart hjulstillskontroll må utføres etter bytte. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Tell runder å bruk skyvelære. Å betale 1800,- for å få justert rattet skeivt er bare tull. Endret 10. april 2013 av Mekker`n Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Telle runder holder ikke, du har ingen garanti for at delen er 100% identiske. Bruke skyvelær er bedre. Alternativet er å få en kontroll av spissing (ikke full hjulkontroll), og det kan da umulig koste mer enn 500 (det tar max 10 min = 1/2 times jobb). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå