bapeape Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvordan finner jeg de billigste motellene langs ruten? Hvordan finner jeg billigste flybiletter? ser norwegian har veldig kurante priser. Hvor starter jeg ruten? hvilke steder bør jeg ha hviledager?' Hvor leier jeg bil? 22år Når på året reiser jeg for og få det billigst mulig uten og få en reduser opplevelse? Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hva koster flybillettene og hvor skal du fly? www.eleiebil.no Hadde absolutt ville reist i Mai om det er mulig, ellers blir det _VELDIG_ varmt mange steder på veien er endel som har påpekt når jeg har gjort research på turen. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Route 66 finnes ikke lengre. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvor du skal kjøre avhenger av hvor lang tid du har til å reise. Er du ute etter en fin roadtrip, ville jeg kanskje begynt med en tur til vestkysten. En roadtrip mellom Las Vegas - San Fransisco - Los Angeles vil være en et godt førstevalg. Dog er det best å ta den ruten mellom juni-september. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg skal kjøre Seattle, Oregon, San Francisco og Los Angeles neste måned. Er mye fint å se på denne ruten. Blandt annet Napa Valley,vulkaner i Bend (Oregon), Cannon Beach, Oregon: Portland, vulkaner i Bend, Cannon Beach, Crater Lake California: the Redwoods, Giant Sequoias, Golden Gate Bridge, Yosemite, Hollywood, Napa Valley. Det skal visst være varmt noen steder langs denne turen i California nå i April, menst det kommer til å være noe kjølig i Oregon og Washington (Seattle). (Uansett mye varmere enn Norge). Jeg var i Oregon i August i fjor, det var sinnsykt (på grensen til ubehagelig) varmt. Så akkurat når det vil være best å reise, spørs hvor varmt du vil ha det. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det blir nok en super tur, Extraterrestrial. Kjørte PCH i 2011. Flott tur. Hadde ikke hatt noe i mot å kjøre langs hele stillehavskysten. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Det blir nok en super tur, Extraterrestrial. Kjørte PCH i 2011. Flott tur. Hadde ikke hatt noe i mot å kjøre langs hele stillehavskysten. Ja, satser på at det blir det! Hørtes flott ut, det ja.. Mange fine ruter å kjøre over der! Endret 16. mars 2013 av Extraterrestrial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå