Gå til innhold

[Løst] Velferdsstaten Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manglende innsikt i hva de egentlig gjør med pengene som flommer inn fra befolkningen. Når jeg stadig vekk leser om offentlig sløsing og prosjekter som har blitt totalt fiasko (som f.eks. båtinnkjøp i forsvaret, mislykkede veiprosjekter o.l.), så kan man jo lure på om skattenivået er for høyt, eller om pengene kunne blitt brukt bedre og effektivt ved bedre planlegging og organisering. SV spesielt, kan pelle seg langt vekk til ingenmannsland og gjerne forbli der. Helt skandaløst, faktisk

Endret av Frk. Snasen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Den såkalte "velferdsstaten" har ikke noe med velferd for folket å gjøre, men den er en del av et totalitært system som vil lede til en totalitær politistat,omtrent som nordkorea i dag.

Poenget med velferdsstaten er å få flest mulig i folket til å bli avhengig av staten og dens mange tjenester.

Deretter kommer innstramminger i disse tjenestene, og lover og regler vil bli gjort strengere og terskelen for overtredelser og lovbrudd vil bli senket, slik at alle blir gjort til kriminelle.

Og det vil bli skatteøkninger og avgiftsøkninger, først forsiktig og med "gode" begrunnelser for å få folk til å akseptere det.

Vi ser dette skje allerede nå.

Et godt eksempel på hvordan politikerne går frem er forslaget om at alle må bære pass når de går i naturen.

http://www.an.no/nyh...icle6552744.ece

Dette forslaget ble trukket tilbake. Men dette var bare en test, og dette vil ganske sikkert bli innført bakveien, og da gradvis og med gode unnskyldninger og visse justeringer, slik at folk venner seg til det.

http://www.an.no/nyh...icle6555239.ece

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jeg har merket at det er veldig vanskelig å diskutere politikk her uten usakligheter. Det er veldig vanskelig å skille mellom hva som er sant og hva som er svada også. Mye konspirasjoner over alt tror jeg. Det er i tillegg et forum som består av folk som er mindre deltagende i samfunnet tror jeg, de projiserer sin dårlige holdning over på staten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mye konspirasjoner over alt tror jeg. Det er i tillegg et forum som består av folk som er mindre deltagende i samfunnet tror jeg, de projiserer sin dårlige holdning over på staten.

Det du tror er "konspirasjonsreorier" er nok dessverre det som er virkeligheten.

Og grunnen til at du tror det bare er "konspirasjonsteorier" er at politikerne har klart å skjule sin virkelige agenda veldig godt.

Ap har vært veldig gode på dette helt siden de kuppet makten før krigen, men de andre partiene samarbeider og spiller med.

Men det hele er globalt, og norske politikere og myndigheter er bare løpegtter og nikkedukker for de internasjonale interessene som står bak.

Det regimet jeg snakker om vil bli internasjonalt, og USA er et foregangsland på dette og følgelig langt fremme i utviklingen mot den totalitær politistaten.

http://www.youtube.com/watch?v=xT0Vgg3VhFc

Regjeringen i USA har nå også innført sitt sosialistiske helsesystem kalt Obamacare.

http://theothermccain.com/2012/08/27/health-care-expert-obamacare-will-kill-40000-seniors-every-year/

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det du tror er "konspirasjonsreorier" er nok dessverre det som er virkeligheten.

Og grunnen til at du tror det bare er "konspirasjonsteorier" er at politikerne har klart å skjule sin virkelige agenda veldig godt.

Ap har vært veldig gode på dette helt siden de kuppet makten før krigen, men de andre partiene samarbeider og spiller med.

Men det hele er globalt, og norske politikere og myndigheter er bare løpegtter og nikkedukker for de internasjonale interessene som står bak.

Det regimet jeg snakker om vil bli internasjonalt, og USA er et foregangsland på dette og følgelig langt fremme i utviklingen mot den totalitær politistaten.

http://www.youtube.com/watch?v=xT0Vgg3VhFc

Jeg kan bare korrigere hele diskusjonen med en gang å si at jeg har ikke påstått noe som helst foruten at det er mange konspirasjoner ute å går, noe som jeg ikke har spesifikk antydet hva er og som ikke har særlig stor sammenheng med teksten heller, siden jeg skriver "det er i tillegg" noe som betyr seperasjon. Det er tydelig at du så klare sammenhenger her, da alternativene til å se dem som sagt ikke er spesifikk antydet: Jeg tror at du trodde jeg skrev til deg, noe jeg ikke gjorde, men du ble likevell avslørt ved å diskutere mot meg :)

Dette er noe jeg er enig i. Hvis du lurte.

Endret av jadaimorgen
Lenke til kommentar

Jeg tror at du trodde jeg skrev til deg, noe jeg ikke gjorde, men du ble likevell avslørt ved å diskutere mot meg.

Jeg trodde nok ikke det.

Men jeg regnet med at det du tror er "konspirasjonsteorier" er det samme som de fleste andre tror er"konspirasjonsteorier" Og som også blir kalt dette av offisiell media og politikerne,

Og jg ville bare prøve å vise deg at dette er virkelighet, og ingen "konspirasjonsteorier" Slik politikerne og deres nkkedukker i offisiell media vil ha oss til å tro.

Jeg prøver også å dokumentere disse "konspirasjonsteoriene"

Men nettopp fordi de som tror at dette bare er "konspirasjonsteorier" er så forutintatt og fordomsfulle, så overser de denne dokumentasjonen og anstrenger seg mye for å skyve fra seg det hele, selv om de allerede ser tegn i Norge også på at ting skjer i retning av et mer totalitært samfunn og en politistat.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...