Gå til innhold

Før....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideen er god, utførelsen mangler for etter min mening en hel del. Her har du valgt en enkel måte å avsaturere de fleste områdene. Trolig ved å dra helt ned fargemetning på alle farger bortsett fra rød.

Slik jeg ser det såp er dette alt for enkelt og gir en del stygge avsårende områder med delvis eller hakkete rødfarge. Det hadde vært vesentlig bedre å bruke masker og gjøre dette skikkelig for jeg synes ideen er god, men at det mangler en god porsjon på utførelsen

Ewn litt annen vinkel på bildet hadde også gjort at boksen ikke fremstår som todimensjonal og gitt mer dybde i bildet og en bedre komposisjon da det også ville stilt benken på skrå og gitt ledelinje mot kiosken...

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ideen er god, utførelsen mangler for etter min mening en hel del. Her har du valgt en enkel måte å avsaturere de fleste områdene. Trolig ved å dra helt ned fargemetning på alle farger bortsett fra rød. Slik jeg ser det såp er dette alt for enkelt og gir en del stygge avsårende områder med delvis eller hakkete rødfarge. Det hadde vært vesentlig bedre å bruke masker og gjøre dette skikkelig for jeg synes ideen er god, men at det mangler en god porsjon på utførelsen Ewn litt annen vinkel på bildet hadde også gjort at boksen ikke fremstår som todimensjonal og gitt mer dybde i bildet og en bedre komposisjon da det også ville stilt benken på skrå og gitt ledelinje mot kiosken...

Ser den...testa ut nytt kamera/optikk.

Still learning after all this years....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...