Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ok, underlig spørsmål som jeg rett og slett ikke aner hvor jeg skal spørre. Jeg skal besøke kjæresten min i utlandet i morgen, og jeg har ikke hat noen problemer med å bestille flybillett, men jeg fant intet sted jeg kunne forhåndsbestille billett til flybussen. Er dette mulig? Eller skal jeg bare rekke ut hånden min når den kommer mot bussholdeplassen, slik som er tradisjon i Bergen? Noen bergensere som har noe erfaring med dette? Hvis jeg spør dette spørsmålet på feil sted, beklager jeg på forhånd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Er vel bare å møte opp på valgt stoppeplass. (Husk studentbevis og bestill t/rt om du skal ta den hjem igjen og!) Endret 16. mars 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det finnes to flybusser i Bergen, Du har SAS Flybussen og Flybuss Bergen. Med Flybuss Bergen har du mulighet til å kjøpe billett med mobilen og over internet. (den er og billigere enn den andre) Tider og stoppe steder står på sidene til dei ulike selskapene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det finnes to flybusser i Bergen, Du har SAS Flybussen og Flybuss Bergen. Med Flybuss Bergen har du mulighet til å kjøpe billett med mobilen og over internet. (den er og billigere enn den andre) Tider og stoppe steder står på sidene til dei ulike selskapene. Jeg har fått beskjed om at jeg må ta SAS Flybussen. Skal jeg bare møte opp på en av stoppestasjonene imåren rett før en av stopptidene da? Vil bussen stoppe for meg helt uten videre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er sikkert greit om du kanskje løfter opp armen din og gir et lite tegn? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Vist du skal ta den fra sentrum så stopper den med stoppene vist det er uten for sentrum så må du gi et lite tegn om at den skal stoppe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg vil ikke bli tatt for å være bergenser, men jeg pleier å ta Skyss-bussen til Oasen og ta flybussen derfra (billigere enn fra sentrum). Jeg betaler når jeg går på bussen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Det er halv pris om du tar den frå Oasen (45kr), viss satsene er det samme som sist eg brukte flybuss. Eg er heller ikkje bergenser, eg kun bur her Endret 20. mars 2013 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå