claes Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Prøver å kjøpe spillet på Origin, men får bare feilmeldinger uansett om jeg bruker VISA eller Paypal. Noen andre som opplever det samme? Eventuelt en workaround Lenke til kommentar
hotsauce81 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har lest om flere som har samem problem. Du får nok bare prøve igjen senere. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har hørt at de som har forhåndsbestilt BF4 har fått refundert beløpet (mao ordre er kansellert), og er nødt til å "kjøpe" spillet på nytt.. Vet ikke om det gjelder alle, men flere som har bekreftet dette! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Er vel veldig stor pågang siden alle skal panikk-preloade nå. Men man ville normalt sett anta at betalings og bestillingsløsningen ikke skulle bli berørt av slikt, men men. Med EA (og Dice) vet man aldri. Endret 28. oktober 2013 av Vice Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 halve poenget med preload er jo at folk ikke skal stå å banne og bli sure fordi de ikke har spillet på launch, så det er bare å være litt tolmodige så kommer det ned. Blir for dumt om man skal banne på at preloaden er treig også Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Var jo ikke preloadingen som var problemet. Endret 28. oktober 2013 av Vice Lenke til kommentar
Jenschr Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg hadde og trøbbel med å bestille BF4 på Origin. Både fra Origin klienten og på Originsiden. Jeg bestilte derimot på battlefield.com, det er knyttet mot Originkontoen din. Min Preload er done Endret 28. oktober 2013 av Jenschr Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Gikk jo fort dette, 28 min Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Var jo ikke preloadingen som var problemet. Sorry, sånn går det når man skumleser diskusjoner mellom oppgaver på jobb. Enig i at det burde være mulig å kjøpe ja. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 En liten anbefaling av recording software fra meg til dere http://youtu.be/BaJdjSA_fas Har lekt meg litt rundt med Shadowplay å det er det desidert beste recordingsoftwaren der ute. Merker 0, nada, zero fps drop når jeg recorder i 1080P og 60fps. Rett og slett imponert. Du må ha GTX650TI eller høyere for å bruke programmet. Så akkurat det samme som dxtory da, bare med krav om nvidia kort. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg forhåndsbestilte Premium + BF4, men får det ikke opp under mine spill. Noen flere som har dette problemet eller? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Så akkurat det samme som dxtory da, bare med krav om nvidia kort. Nei det er ikke det samme som Dxtory. Så du i det hele tatt klippet jeg la ut? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei det er ikke det samme som Dxtory. Så du i det hele tatt klippet jeg la ut? Jeg skjønner ikke hvordan problem det løser som dxtory har? Jeg har i alle fall ikke opplevd noe ytelsestap med dxtory, og det kan ta opp i 30 fps mens jeg spiller i 90/120, så opptak er ikke låst til fps. Så litt av videoen, men ble ikke videre imponert. Nesten ingen settings. Ser ut som "my first recording software", mens dxtory er for viderekommende. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei det er ikke det samme som Dxtory. Så du i det hele tatt klippet jeg la ut? Det er definitivt ikke det samme som DXtory, Shadowplay lagrer i h.264 mens dxtory kan lagre i flere forskjellige formater. Ytelsestapet er definitivt tilstede, bare fordi du har mer GPU-ytelse enn du får utnyttet betyr ikke det at Shadowplay ikke koster deg ytelse. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå er det 29. i Korea. Noen som har prøvd å få tilgang med VPN? Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg forhåndsbestilte Premium + BF4, men får det ikke opp under mine spill. Noen flere som har dette problemet eller? En kompis av meg har akkurat samme problem, bare forsvunnet fra mine spill. Jævli godt gjort av EA. Regner me det blir refundert. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg skjønner ikke hvordan problem det løser som dxtory har? Jeg har i alle fall ikke opplevd noe ytelsestap med dxtory, og det kan ta opp i 30 fps mens jeg spiller i 90/120, så opptak er ikke låst til fps. Så litt av videoen, men ble ikke videre imponert. Nesten ingen settings. Ser ut som "my first recording software", mens dxtory er for viderekommende Nå har du også litt over average PC, så du merker kanske ikke så mye at ytelsen går ned. Jeg merket det hvertfall godt med Fraps som er det jeg har brukt i det siste at fps datt ned 15-30fps under recording. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå har du også litt over average PC, så du merker kanske ikke så mye at ytelsen går ned. Jeg merket det hvertfall godt med Fraps som er det jeg har brukt i det siste at fps datt ned 15-30fps under recording. Fraps er helt ubrukelig å kneler min maskin også. I tillegg til at hvis jeg skal recorde i 30 fps må jeg også spille i 30 fps! Noe som er helt grusomt ;S Fraps kan brenne, men dxtory er veldig bra. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hva er egentlig Battlefield Premium, og ert det vits å kjøpe det? Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hva er egentlig Battlefield Premium, og ert det vits å kjøpe det? Premium inkluderer alle 5 fremtidige tilleggspakker. Om det er verdt det må du avgjøre selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå