Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel veldig stor pågang siden alle skal panikk-preloade nå. Men man ville normalt sett anta at betalings og bestillingsløsningen ikke skulle bli berørt av slikt, men men. Med EA (og Dice) vet man aldri.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

En liten anbefaling av recording software fra meg til dere :)

http://youtu.be/BaJdjSA_fas

Har lekt meg litt rundt med Shadowplay å det er det desidert beste recordingsoftwaren der ute.

Merker 0, nada, zero fps drop når jeg recorder i 1080P og 60fps. Rett og slett imponert.

Du må ha GTX650TI eller høyere for å bruke programmet.

Så akkurat det samme som dxtory da, bare med krav om nvidia kort.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke det samme som Dxtory. Så du i det hele tatt klippet jeg la ut?

Jeg skjønner ikke hvordan problem det løser som dxtory har? Jeg har i alle fall ikke opplevd noe ytelsestap med dxtory, og det kan ta opp i 30 fps mens jeg spiller i 90/120, så opptak er ikke låst til fps.

Så litt av videoen, men ble ikke videre imponert. Nesten ingen settings.

Ser ut som "my first recording software", mens dxtory er for viderekommende.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke det samme som Dxtory. Så du i det hele tatt klippet jeg la ut?

Det er definitivt ikke det samme som DXtory, Shadowplay lagrer i h.264 mens dxtory kan lagre i flere forskjellige formater.

Ytelsestapet er definitivt tilstede, bare fordi du har mer GPU-ytelse enn du får utnyttet betyr ikke det at Shadowplay ikke koster deg ytelse.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan problem det løser som dxtory har? Jeg har i alle fall ikke opplevd noe ytelsestap med dxtory, og det kan ta opp i 30 fps mens jeg spiller i 90/120, så opptak er ikke låst til fps.

Så litt av videoen, men ble ikke videre imponert. Nesten ingen settings.

Ser ut som "my first recording software", mens dxtory er for viderekommende

Nå har du også litt over average PC, så du merker kanske ikke så mye at ytelsen går ned. Jeg merket det hvertfall godt med Fraps som er det jeg har brukt i det siste at fps datt ned 15-30fps under recording.

Lenke til kommentar

Nå har du også litt over average PC, så du merker kanske ikke så mye at ytelsen går ned. Jeg merket det hvertfall godt med Fraps som er det jeg har brukt i det siste at fps datt ned 15-30fps under recording.

Fraps er helt ubrukelig å kneler min maskin også. I tillegg til at hvis jeg skal recorde i 30 fps må jeg også spille i 30 fps! Noe som er helt grusomt ;S

Fraps kan brenne, men dxtory er veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...