Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man mister litt lysten til å kjøpe BF4 når man har en developer som er manager for et lag som bruker hacks.

Har du noe kilde på det? Jeg har ikke hørt om det, eller satt meg inn i det, men om du har kilder så vil jeg virkelig se \ lese :)

Om det er sant, så er det teit ja. Personen fortjener skuddpremie da.

 

Synd at DICE ikke vil legge med battlerecorder ja, selv "signerte" jeg petition her;

http://www.change.org/en-GB/petitions/dice-ea-please-add-battlerecorder-to-battlefield-4#share

 

som forøvrig er i youtube descp i en av youtubeklippene over.

 

Skulle ønske det var en måte man kunne "boikotte" DICE sammen, slik at de faktisk måtte høre på oss.. :D men så lett er det desverre ikke. :p

Lenke til kommentar

Har du noe kilde på det? Jeg har ikke hørt om det, eller satt meg inn i det, men om du har kilder så vil jeg virkelig se \ lese :)

Om det er sant, så er det teit ja. Personen fortjener skuddpremie da.

 

Synd at DICE ikke vil legge med battlerecorder ja, selv "signerte" jeg petition her;

http://www.change.org/en-GB/petitions/dice-ea-please-add-battlerecorder-to-battlefield-4#share

 

som forøvrig er i youtube descp i en av youtubeklippene over.

 

Skulle ønske det var en måte man kunne "boikotte" DICE sammen, slik at de faktisk måtte høre på oss.. :D men så lett er det desverre ikke. :p

Here you go. Linky

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det, så er makroen programmert til å lynraskt og automatisk justere musa til å kompensere for bullet spread, slik at alle kuler går cirka rett frem når man holder inne museknappen og skyter full-auto. Følgelig funker en makro kun på et bestemt våpen, men jeg tror det nå har blitt laget en makro for alle våpen i spillet... Og en makro kan lett lagres inni selve musa og er uavhengig av software installert på PC-en, så om man kan ta med egen mus på LAN, kan man også bruke makro.

 

Som en sidenote kan jeg nå fortelle at jeg blir anklaget for cheat så å si hver eneste dag jeg spiller. Her om dagen ble jeg nesten votebannet fra yndlingsserveren min hvor jeg har over 200 timer spilletid... :)

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp BF4 fra g2play.

 

Er det vanlig at de etter hver bestilling spør om en bruker proxy, og hvilken by man befinner seg i?

det skjedde meg også i dag, måtte gjøre om bestillingen uten proxy for at dem ville godkjenne ordren.

Måtte bestille produktet på ny å "betale" med bankoverføringen, sende dem ordre ID, først da ville de godkjenne bestillingen.

Merkelig greier !!

Lenke til kommentar

Ga etter og kjøpte det jeg også. Tok like greit Digital Deluxe versjonen via Origin til 70USD = ca. 415kr som er en helt ok pris i motsetning til den norske Origin prisen på 600kr. Kommer trolig til å kjøpe Premium senere fra samme sted og da blir totalen tilsammen på ca. 710kr for begge to.

Lenke til kommentar

Du kan stole på de. Men jeg ville ikke sende bevis på hvem jeg var ved å sende visekortet mitt til de(kopi)

 

 

Og jeg kan like gjerne kjøpe for fullpris i norge, orker ikke være gjerrig og bruke proxy etc bare for å spare 200 kroner.

Grunnen for at du må sende de bevis er jo at de ikke vil at svindlere \ identitet-tyverier skal handle hos dem.

 

Dere dere atpåtil bruker proxyer, så er det ikke rart at det blir noen varsellamper hos dem. :p

Lenke til kommentar

Brukte proxy hos Origin slik at jeg fikk amerikanske priser. Betalte med et Visa kort som var utstedt av en amerikansk bank men adressen som står på kortet er norsk. Gikk helt fint gjennom uten noe som helst problemer. Da jeg bestilte Premium til BF3 brukte jeg en proxy fra India og et helt vanlig norsk kredittkort men satte India som land på adressen. Gikk helt fint gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...