Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Singelplayer delen kunne de bare ha fjernet for min del, i BF3 spillte jeg vel 20 min av SP før jeg gikk lei.

Skal vente til etter release for å se om det blir BF4 kjøp her. Har gått tilbake til gamle røtter å spiller litt Bad Company 2 som jeg storkoser meg med :)

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

EA har skylden. Etter at DICE ble kjøpt opp har det bare gått nedover med BF serien.

 

Edit: Flere har fått 24 timers utestengelse fra battlelog for å reklamere for denne videoen på diverse forum.

 

Jackfrags har bare stjålet den videoen. Burde gitt credit til Ra1der, men neida.

 

Her er den originale:

 

http://www.youtube.com/watch?v=unfaJNDI1PM&hd=1

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Zh1nt0 er vel redd for at laget deres skal bli tatt for cheating igjen. Med Battlerecorder er det mye enklere å luke ut cheatere.

 

Edit: Zh1nt0 aka Daniel Matros Producer at DICE on Battlefield. Team Manager for Epsilon Esports som har blitt tatt for juksing utallige ganger både i BF3 og CS GO.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Jeg skal nå bare spille spillet, så for min del angående fortiden til developers, så er det av svært liten betydning, har ikke sjangse å bruke tid til aktiv clan spilling lenger alikevell, så det blir nok et supert public tidsfordriv spill uansett :)

 

Har gitt opp håpet for en fullverdig etterkommer av bf2 for lenge siden, bruker heller kreftene på å glede meg til det vi faktisk får levert av Dice :wee:

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg singleplayer delen av BF får ufortjent mye hets, dette er tross alt i utgangspunktet et multiplayer spill. Særlig når det gjelder BF4 som ikke har kommet ut engang. Spillet hadde trolig kostet det samme om singleplayer ikke var inkludert, og det er ingen som tvinger en til å benytte seg av dette "ekstra materialet". Det blir nesten som å klage på det følger med en bonus-DVD som ligger ved en film du kjøper.

 

Ontopic: Helt først kommer jeg til å sjekke multiplayer et øyeblikk for å se om det er noen særlig endring siden beta. Etter å ha prøvd beta'n i 11-12 timer kjenner jeg at jeg er klar for litt singleplayer, så det blir nok litt av det først, men deretter kommer jeg nok til å spille ca 50/50 single- og multiplayer.

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd beta'n i 11-12 timer kjenner jeg at jeg er klar for litt singleplayer, så det blir nok litt av det først, men deretter kommer jeg nok til å spille ca 50/50 single- og multiplayer.

 

Man er vel heldig hvis singleplayeren varer 10 timer. Du kommer ikke spesielt langt i MP på 10 timer ;-)

Lenke til kommentar

Hva i helvete er egentlig greia med at de er så redde for å implementere Battlerecorder??

DICE har byttet ut veldig mange av de som laget de gamle spillene. Bach og andre forvirrer Battlerecorder med en vanlig recorder, noe det selvsagt ikke er. De ønsker ikke å lage en first person recorder, når andre produsenter har bedre recordere, men battlerecorder er jo ikke en first person recorder lol.

Lenke til kommentar

DICE har byttet ut veldig mange av de som laget de gamle spillene. Bach og andre forvirrer Battlerecorder med en vanlig recorder, noe det selvsagt ikke er. De ønsker ikke å lage en first person recorder, når andre produsenter har bedre recordere, men battlerecorder er jo ikke en first person recorder lol.

Må jo ligge noe annet bak. SÅ idioter kan de jo umulig være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...