Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om de kaller det "urealistisk" eller noe annet bryr jeg meg ikke noe om så lenge de jobber med å lage spillet balansert og spillbart for alle klasser.

 

Dice bør jo få kred for å gjøre endringer i spillet lenge etter det er utgitt selv om de ofte hører på de som maser mest.

DICE bør få kred? For hva? Lage et spill på en engine som ikke fungerer? For å markedføre Levolution siden de ikke klarer å få til noe annet? Har det vært et BRA map siden 2007?

 

Se på Apple. Står for det samme, årevis etter suksessen. Kjører sin klare linje. DICE gjør det motsatte, ser på andre spill og prøver å gjøre forskjellen mindre. Helt feil retning å gå.

 

De som faktisk ga god tilbakemelding (EAUK-forumet) ble stengt ned av EA etter Battlefield 3 ble lansert. Hva signal gir det? Jo, at de vet det kommer til å bli en flamewar fra kunden til skaper av spillet. MordorHQ (nye EAUK) er blokkert i toppetasjen i DICE (hvor matros sitter blant annet). EA skrev nettopp på Battlelog at hvis det kommer flere tråder om Battlerecorder, så blir du bannet for livstid. Battlefield døde i 2007. Nå er det bare et spill uten verdier. De kommer til å tjene drøssvis av penger i årene fremover, men det er alt bare en fake faenskap. Så mye talent som de hadde, lagde fantastiske balanserte maps etc, ble bare til hoder med pengesekk i tankene.

 

Kommer sikkert til å ha det moro i Battlefield 4, men kommer sikkert til å være mye frustrasjon også. Fra hva jeg vet, så er det satt opp krisedag på release, siden de garantert må komme med first-day-patch, som de alltid gjør. Sier litt om hvor lite klare de egentlig er.

 

Og til den som sa at Daniel Matros sin twitter-konto skulle sperres, thumps up haha.

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Var ikke poeng å ha med igla/stinger som tar 35% damage, når RPG lock-on tar 90%.

 

RPG-lock blir jo fjerna, og det var jo det artigste med hele betaen :p Å Endelig eie helkopterjævlene hardt og gale, så lenge man spilte med vettuge folk altså. Stingere greiene var tafatte saker ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

RPG-lock blir jo fjerna, og det var jo det artigste med hele betaen :p Å Endelig eie helkopterjævlene hardt og gale, så lenge man spilte med vettuge folk altså. Stingere greiene var tafatte saker ja.

Chopperene hadde nok stått på bakken 100% hvis RPG lock-on kom med release. Greit nok at en ikke liker chopper, men det morsomme med Battlefield er vel å være aktiv i et miljø hvor du ikke bare må følge med på bakken. Mer dynamisk gameplay med flere elementer rundt deg. Møter du de beste chopper crewsa så blir en selvsagt eid, men det gjelder også infanterister i verdensklasse osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet med Heli/Fly er jo at man ikke trenger å være blant de beste "Chopper Crew" for å eie det meste. Balansen har alltid vært forskøvet til fordel for Heli/Fly. De eneste som traff ganske bra med balanse var utrolig nok "Desert Combat" som BF2 er basert på. Da BF2 kom ut hadde Dice rett og slett ikke skjønt en dritt av bakke-luft balansering.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

BF2142 har god bakke/luft balanse. Er det eneste BF spillet jeg har spilt hvor balansen var god (har ikke spilt 1942). I BF3 var balansen god så lengde det var nok trær og annet som ga god dekning fra lufta, men ble rundene for lange så forsvant også balansen.

2142 var rett og slett overraskende bra på (nesten) alle fronter. Bare settingen som var litt kjip. Balansemesssig og spillmessig(både team og solo) så tror jeg muligens jeg rangerer 2142 som det beste BF sålangt.

Lenke til kommentar

2142 var rett og slett overraskende bra på (nesten) alle fronter. Bare settingen som var litt kjip. Balansemesssig og spillmessig(både team og solo) så tror jeg muligens jeg rangerer 2142 som det beste BF sålangt.

2142 løste mange av (alle?) problemene i BF2. Jeg hadde ikke noe problem med settingen i 2142. For meg er 2142 det beste BF spillet så langt, og BF3 det svakeste. De kan også ta en titt på BF2:SF og innføre grapling hook, tåregass, natt kart og slikt igjen. Er mye bra fra de tidligere spillene som fortjener å ikke ble glemt :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...