Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var vanskelig nok å ta de ned på to skudd i BF3, selv med en kompis på skype hvor vi timet rakettene med nedtellinger og drit. På grunn av den elendige lock-on rangen uten laser-designation blir det å skyte ned choppers, uansett om man er en eller to, dødsvanskelig siden chopperet bare trenger å fly såvidt unna før det er out of range. IGLAs effektivitet kommer ene og alene til å avhenge av at man har oppegående recons på laget som bruker PLDen aktivt.

 

En dårlig chopper pilot blir sikkert ikke så mye vanskeligere å ta, men dårlige chopper pilots er sjeldent irriterende heller.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Om IGLA ender opp slik bør de rett og slett bare fjernes. Meningsløst å ha våpen til pynt.

Men problemet er jo at en IGLA uansett nesten aldri treffer. Det er jo bare for heli å trykke på en knapp så mister missillet lockon og slik kan man fortsette hele tiden. Om det skal være noen mening bør i såfall flare reload være omtrent dobbelt så lang som IGLA reload.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Det var da forferdelig til whine da.. over noe som ingen har testa i praksis ennå.

 

Vi skal faktisk få noen rakett-typer til da. De wire-guidete SRAW og AT-4 og så har vi Javelin som jeg også regner med kommer til å kunne låse på laser.

 

I tillegg må chopper pilotene se opp for andre fly og helikoptere, AA-guns og til og med båtene. Å få ned chopperne under 90% helse slik at en laser-locka igla er et kill høres egentlig ikke uoverkommelig ut.

 

Jeg håper kanskje at TV-missiles ikke får den enorme rangen de hadde i BF3, de eneste pilotene som virkelig irriterte meg var de som hovret alene langt utenfor range av alt og seat-switcha tv-missiles over nesten hele brettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig nissene i Dice tenker med(eller forsøker å tenke med)?? :grumpy:

Det beste er at de presterer å begrunne en endring med at det var "inauthentic"!! Nok en gang :Gratulerer Dice.

Du har røyka?

 

"RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced."

 

Det er og forblir så inauthentic som du får det til å bli. Er ikke noe problem og treffe heli med RPG uten lock on

Lenke til kommentar

Du har røyka?

 

"RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced."

 

Det er og forblir så inauthentic som du får det til å bli. Er ikke noe problem og treffe heli med RPG uten lock on

Fordi det er jo så veldig "authentic" at man kan flare seg ut fra laser lock-on, slik det er med Javelin, ikke sant? :wallbash:

Lenke til kommentar

Hva jeg ikke helt skjønner, er hvorfor de ikke i alle fall tar utgangspunktet i hvordan ting fungerer i bf3.

De har jo prøvd å balansere ting der i 2 år nå, ikke noe poeng å starte helt ifra bunn av igjen i bf4, er ikke som at de 2 spillene er SÅ forskjellige.

 

Regen i den grad de har på kjøretøy, og "regen" av amo på kjøretøy er vel det som plager meg mest med betaen, men de mener vel det skal balansere gameplay bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror de bruker grunnlaget fra der, men jeg tviler på at det er en så enkel prosess å bare låne fra BF3. En må huske på at BF4 og BF3 er to vidt forskjellige spill med tanke på hvordan utviklingen ligger, noe en ikke kan forstå uten å ha selv sittet å programmert det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...