Vice Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Hva er det egentlig nissene i Dice tenker med(eller forsøker å tenke med)?? Det beste er at de presterer å begrunne en endring med at det var "inauthentic"!! Nok en gang :Gratulerer Dice. Endret 17. oktober 2013 av Vice Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Igla burde gjøre 55% damage per skudd. Så må de som flyr dodge og stikke av litt mer, i stedet for å kunne bare drepe alt uten å bry seg om å bli locked on. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Men det er fult mulig å ta ned et helikopter med IGLA om man er litt heldig, siden man mister kontroll i noen sekunder, og flyr man da lavt er løpet ofte kjørt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Det var vanskelig nok å ta de ned på to skudd i BF3, selv med en kompis på skype hvor vi timet rakettene med nedtellinger og drit. På grunn av den elendige lock-on rangen uten laser-designation blir det å skyte ned choppers, uansett om man er en eller to, dødsvanskelig siden chopperet bare trenger å fly såvidt unna før det er out of range. IGLAs effektivitet kommer ene og alene til å avhenge av at man har oppegående recons på laget som bruker PLDen aktivt. En dårlig chopper pilot blir sikkert ikke så mye vanskeligere å ta, men dårlige chopper pilots er sjeldent irriterende heller. Endret 17. oktober 2013 av Feh Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Om IGLA ender opp slik bør de rett og slett bare fjernes. Meningsløst å ha våpen til pynt. Men problemet er jo at en IGLA uansett nesten aldri treffer. Det er jo bare for heli å trykke på en knapp så mister missillet lockon og slik kan man fortsette hele tiden. Om det skal være noen mening bør i såfall flare reload være omtrent dobbelt så lang som IGLA reload. Endret 17. oktober 2013 av Vice Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det var da forferdelig til whine da.. over noe som ingen har testa i praksis ennå. Vi skal faktisk få noen rakett-typer til da. De wire-guidete SRAW og AT-4 og så har vi Javelin som jeg også regner med kommer til å kunne låse på laser. I tillegg må chopper pilotene se opp for andre fly og helikoptere, AA-guns og til og med båtene. Å få ned chopperne under 90% helse slik at en laser-locka igla er et kill høres egentlig ikke uoverkommelig ut. Jeg håper kanskje at TV-missiles ikke får den enorme rangen de hadde i BF3, de eneste pilotene som virkelig irriterte meg var de som hovret alene langt utenfor range av alt og seat-switcha tv-missiles over nesten hele brettet. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Om det skal være noen mening bør i såfall flare reload være omtrent dobbelt så lang som IGLA reload. Hvor lang tid er reload på IGLA? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvor lang tid er reload på IGLA? Aner ikke, men jeg snakker relativt sett sammenlignet med flare reload. I BF3 var det rimelig likt så innen man klarte å få lock igjen så kunne helikoptret bare flare på nytt. Håpløst. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Flare reload i BF4 er ihvertfall 30 sekunder. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Det var da forferdelig til whine da.. over noe som ingen har testa i praksis ennå. Er bare så typisk hvis Dice nå fullstendig raserer balansen på nytt igjen etter å ha brukt tusenvis av patcher i BF3 for å få det nogenlunde greit. Endret 17. oktober 2013 av Vice Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hva er det egentlig nissene i Dice tenker med(eller forsøker å tenke med)?? Det beste er at de presterer å begrunne en endring med at det var "inauthentic"!! Nok en gang :Gratulerer Dice. Du har røyka? "RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced." Det er og forblir så inauthentic som du får det til å bli. Er ikke noe problem og treffe heli med RPG uten lock on Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Du har røyka? "RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced." Det er og forblir så inauthentic som du får det til å bli. Er ikke noe problem og treffe heli med RPG uten lock on Fordi det er jo så veldig "authentic" at man kan flare seg ut fra laser lock-on, slik det er med Javelin, ikke sant? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Har ikke jeg sagt noe om, RPG og SMAW derimot er våpen som ikke trenger lock on. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Poenget er at Dice bruker som argument at RPG lock-on med laser er ikke realistisk, men samtidig så er det liksom realistisk at man kan bryte en laser lock-on med flares.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Eller å bli gjenopplivet av en hjertestarter etter å ha fått en 120mm granat midt i trynet... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Eller å bli gjenopplivet av en hjertestarter etter å ha fått en 120mm granat midt i trynet... Jepp, det er et spill for faen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hva jeg ikke helt skjønner, er hvorfor de ikke i alle fall tar utgangspunktet i hvordan ting fungerer i bf3. De har jo prøvd å balansere ting der i 2 år nå, ikke noe poeng å starte helt ifra bunn av igjen i bf4, er ikke som at de 2 spillene er SÅ forskjellige. Regen i den grad de har på kjøretøy, og "regen" av amo på kjøretøy er vel det som plager meg mest med betaen, men de mener vel det skal balansere gameplay bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Tror de bruker grunnlaget fra der, men jeg tviler på at det er en så enkel prosess å bare låne fra BF3. En må huske på at BF4 og BF3 er to vidt forskjellige spill med tanke på hvordan utviklingen ligger, noe en ikke kan forstå uten å ha selv sittet å programmert det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jepp, det er et spill for faen. ...nettop? Innlegget mitt var jo bare for å poengtere hvor idiotisk det høres ut av DICE å fjerne noe fordi det er "inauthentic" når hele spillet i seg selv er "inauthentic". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå