lain Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Du fikk med b2k om du kjørte preorder, men du fikk ikke noe avslag på Premium, så alt i alt, burde man ha ventet. Tipper det blir det samme med BF4, så jeg kommer ikke til å kjøre noen preorder før nærme release i det minste. Hva som frister mest, er å kjøpe key ifra ymse keysites, så man slipper unna med 300 ish kroner i stedet for origins sin fine pris (tipper 50eur). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg kommer nok til å bruke G2Play. Fikk BF3 Premium editon der til 312kr Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Det vil være idioti å slippe BF4 til to generasjoner med konsoller - ikke bare blir det dyrere å utvikle men jeg tviler på at man kan spille online PS3 vs PS4. Dessuten får nok EA godt betalt for å ikke utvikle til nåværende generasjon. Ser ut som jeg fikk rett dessverre.. Endret 2. april 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg syns de kunne ventet med å utvikle BF4 til neste gen konsoll hadde kommet ut. Da hadde de sikkert fått til noe mer episk istedenfor å måtte tilpasse spillet urgammel hardware. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg kommer nok til å bruke G2Play. Fikk BF3 Premium editon der til 312kr Kjøpte det for 320 kr på Amazon.com som er en mye mer legit side. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Kjøpte det for 320 kr på Amazon.com som er en mye mer legit side. Kjøp det fra en lumsk side, og doner de pengene du sparer til DICE! Endret 2. april 2013 av LizardBuchter Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Ser ut som jeg fikk rett dessverre.. Fortsatt tidlig å si - får media og bedrevitere rett vil PS4 og Xbox 720 slippes en gang mellom oktober og jul i år, og med en "lekket" dato for BF4 den 29. oktober er det fremdeles en god mulighet for at BF4 blir next-gen only. Rent teknisk tror jeg ikke BF3 kunne blitt noe bedre på den nåværende generasjonen med konsoller, og dermed må jeg også anta at BF4 ikke kan få bedre grafikk enn forgjengeren på PS3 og Xbox 360. Jeg vedder fortsatt en knapp på at BF4 blir next-gen only. Å utvikle spillet for nåværende og neste generasjon konsoller vil ødelegge spillet både for PC og PS4/Xbox 720. Selvfølgelig, det er jo mulig at EA ser seg blinde på salgstall og ønsker å selge så mange kopier som mulig, koste hva det koste vil, og sånn sett er det vanskelig å spå før de går ut med offisiell info selv. Uansett anbefaler jeg folk å ikke forhåndsbestille BF4, i alle fall ikke før beta... EDIT: Åja, det er offisielt nå? Scratch alt jeg skrev over. Endret 2. april 2013 av Sencured Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Om det er offisielt vet jeg ikke men de fleste spill nettsider skriver at det kommer til PS3 og 360. Men er helt enig med deg at det vil være et ganske idiotisk valg om det stemmer. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Kan se ut som om man får en DLC allerede til høsten. Spillet er ikke ferdig utviklet en gang før de planlegger å sende ut DLC. Markedsplan må være på plass før man slipper et produkt. Det er helt normalt. 4 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Vi har en veldig bra historie Er så skuffende å se at de satser så utrolig mye på singleplayer når 90% av de som spiller Battlefield spiller det for MP.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Enig. De kunne ha brukt mere ressurser på MP delen, som er det folk flest kjøper BF for. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen som vet om det kommer noen form for artilleri? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Nei, vi vet ikke noe mer enn det vi har fått sett i den 17 minutter lange videoen. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Nei, vi vet ikke noe mer enn det vi har fått sett i den 17 minutter lange videoen. Pluss at det ikke blir mulig å styre kvinnelige soldater i multiplayer og singleplayer delen! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Vi har en veldig bra historie Er så skuffende å se at de satser så utrolig mye på singleplayer når 90% av de som spiller Battlefield spiller det for MP.. Som Spill.no sa på eventen i Stockholm - de snakker tross alt til et publikum som hovedsaklig er der for å teabagge motstanderen og dingle bjellene sine i trynet på den første de har drept, hvem bryr seg om følsomme soldater - Jeg lo godt på den kommentaren Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har det kommet noe info/antydninger angående hva BF4 vil kreve av maskinvare? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ikke som jeg har fått med meg, men vil tro det vil være i samme båt som BF3, ikke mye høyere ihvertfall. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Road to Jalalabad som kom med BF2 patch 1.4, vurderes reintrodusert i BF 4, hva tror du ? 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ikke som jeg har fått med meg, men vil tro det vil være i samme båt som BF3, ikke mye høyere ihvertfall. M-m-men... Jeg trenger en unnskyldning for å kjøpe ny PC Road to Jalalabad som kom med BF2 patch 1.4, vurderes reintrodusert i BF 4, hva tror du ? Road to Jalalalalalabad var, ved siden av Strike at Karkand, mitt favorittkart i BF2. Ja takk sier jeg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Men kan være det krever mye mer, jeg bare antyder etter den videoen vi har fått sett. Etter å ha studert videoen i 1080p med 60 FPS så kunne jeg helt ærlig ikke se store forskjellen fra 3 til 4. Joda, det er forbedret med bedre teksturer og noen andre småting, men tror ikke det kommer til å kreve så veldig mye mer. Men som sagt, kan være jeg er helt på jorde nå. Et kart jeg vil se i BF4 er Dragon Valley, det hadde vært en drøm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå