Kakeshoma Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nice, mitt nivå av kreativitet er gjenspeilet i emblemet mitt Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Når kommer fullversjonen av spillet til norge? Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er ikke det i USA? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Se under første video i første post. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1495754&page=1 Så sakset fra http://www.battlefield.com/battlefield-4/faq/release-date ALL BF4 RELEASE DATES BELOW On October 29, we will launch Battlefield 4 on PC, Xbox 360 and PlayStation 3. Experience the pinnacle of this generation of gaming with best-in-class multiplayer warfare, spectacular visuals and massive destruction. A few weeks later, we’ll bring the ultimate all-out-war experience to the next generation of consoles. Battlefield 4 will be available for PlayStation 4 starting November 12 in North America and November 29 in Europe, and Xbox One starting November 19 in North America and November 22 in Europe. Endret 15. oktober 2013 av Solsviken Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fra offisielt hold er datoen 29.oktober satt som release, men ikke om det gjelder bare USA eller alle. Andre nettsteder sier 1. november for Europa Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Der gikk alle BF4 serverene ned.. buu Lenke til kommentar
Meinang Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så nå er det no more BF4 for release? Jaja, fikk iallfall inn 12 trivelige timer på beta'n Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fikk ikke spilt noe særlig med bf4, pga dårlig pc. Nå planlegger jeg å bygge ny pc til bf4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Gjorde meg absolutt ingenting at serverene er nede, betaen var uspillelig for min del. Får vente til etter release å se om det blir kjøp eller ikke, fikk ikke noe godt inntrykk av å prøve ut betaen hvertfall. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hadde ingen problemer med betaen.. eller jo, hadde vel én eller to "Crash to desktop", men utover det fungerte det bra. Ble dog smålei av mappet nå. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fikk dessverre ikke prøvd så mye, spent på fullversjonen.Første gang jeg prøver ut en betaversjon ordentlig. Er det rimelig å anta en tydelig forskell i ytelsen mellom beta og fullversjon? Likte ikke at jeg med riktig driver var nede i 40-45fps til tider. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er det rimelig å anta en tydelig forskell i ytelsen mellom beta og fullversjon? Var hvertfall slik før. Men nå til dags så virker det som spillselskapene vil at betaer skal nærmest være perfekte av en eller annen grunn..dårlig trend som startet noen år tilbake. Men nå kommer jo både med AMD og nVidia med oppdaterte drivere rundt release som bør hjelpe en del. Blir forhåpentligvis en del optimalisering med de forskjellige hardwarene også fra DICE sinn side.. vi får bare vente Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Spilte du beta da den siste patchen var gjeldende? Jeg med flere opplevde en mye bedre flyt i spillet etter den patchen, noe som ga et bedre inntrykk av spillet (men ny PC blir det uansett) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Fra offisielt hold er datoen 29.oktober satt som release, men ikke om det gjelder bare USA eller alle. Andre nettsteder sier 1. november for Europa Mye surr rundt datoene. Sist gang jeg sjekket i Origin stod det 31. oktober. Noen som kan verifisere hva det står der? Endret 15. oktober 2013 av Feh Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 I min Origin står det bare "Ikke utgitt enda", og i Battlelog står det 29.10. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det kommer når det kommer folkens. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei, trenger man premium fra dg 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå