Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Helikopter scena på taket der var rått, det var skikkelig godt lagd.

Derimot så driter vel 98% i singleplayer delen, så litt synd vi ikke fikk noe info om multiplayerdelen.

Det skal vel komme dynamisk vær, noe jeg vil tro blir bra, og det blir vel oppfriska litt på grafikkdelen, selv om det sikkert ikke kommer til å være noe voldsomt stor forandring, så har de vel selv sagt att de skal utnytte motoren en del mer enn de gjør i dag.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, det står under product details "Downloading: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address."

skrev du inn en adresse fra USA eller din egen?

Du kan bruke min adresse, så slipper du tax:

FUll name: Rabalder Jones

Adress Line 1: 11200 SW 8TH ST

City: MIAMI

State/Province: FLORIDA

ZIP: 33199-2516

Phone: 305-348-2000

Lenke til kommentar

Hersker jo ingen tvil om at dette her SER veldig bra ut, i deilig kaotisk BF-stil. Men er jo selvfølgelig utrolig skuffet over at det kun var enspiller materiale vi fikk servert her :)

At det blir kjøp kan jeg ihvertfall garantere, hadde det lovlig morro med BF3 også når det er sagt. Dette her blir vel også da neste grunnlag for å oppgradere PC`en tenker jeg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dynamisk vær? Hvor mange ganger kan været skifte i løpet av en match?

Alt av info om multiplayer er 99% rykter og antagelser så langt, Dice har ikke kommet med nærmest noen info om det enda så ta ting med en klype salt. Dynamisk vær er ett av de solide ryktene, men ingenting av offisiell info er offentligjort om det.

Lenke til kommentar

Dynamisk vær trenger ikke bety annet enn at en match spilles i sol, den neste i regn osv.

Siste premium video i BF3 informerer om at alle som har premium får tilgang til betaen.

Stakkars de som kjøpte MoH kun for beta tilgang til BF4. Er bra at man får litt igjen for å ha kjøpt Premium :)
Lenke til kommentar

Får alle som har kjøpt MoH beta-tilgang til BF4?

Jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg har BF3 premium, men bare lurer.

Jeg valgte MoH som gratis-spill til Simcity, og stoppet å spille single player etter dette:

Lenke til kommentar

Dynamisk vær trenger ikke bety annet enn at en match spilles i sol, den neste i regn osv.

Siste premium video i BF3 informerer om at alle som har premium får tilgang til betaen.

Med dynamisk vær, vil jeg tror att været vil skifte i løpet av en match, att det plutselig regner, blåser, snør, det kommer en plutselig sandstorm osv.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Dynamisk vær? Hvor mange ganger kan været skifte i løpet av en match?

Det som hadde vært kult hadde vært real world weather. At serveren oppdaterer seg om hvordan været er der den befinner seg. Så har man varierende vær hver gang man spiller.

Flightsim klarer dette fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...