Simkin Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Helikopter scena på taket der var rått, det var skikkelig godt lagd. Derimot så driter vel 98% i singleplayer delen, så litt synd vi ikke fikk noe info om multiplayerdelen. Det skal vel komme dynamisk vær, noe jeg vil tro blir bra, og det blir vel oppfriska litt på grafikkdelen, selv om det sikkert ikke kommer til å være noe voldsomt stor forandring, så har de vel selv sagt att de skal utnytte motoren en del mer enn de gjør i dag. Endret 27. mars 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Dynamisk vær? Hvor mange ganger kan været skifte i løpet av en match? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 ok, det står under product details "Downloading: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address." skrev du inn en adresse fra USA eller din egen? Du kan bruke min adresse, så slipper du tax: FUll name: Rabalder Jones Adress Line 1: 11200 SW 8TH ST City: MIAMI State/Province: FLORIDA ZIP: 33199-2516 Phone: 305-348-2000 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Takk men håper 31.desember bare er en midlertidig dato, da spillet trolig kommer i oktober-november. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg håper datoen er 31. desember... 2014. Jeg vil ikke ha et uferdig spill. Jo lenger tid de bruker jo bedre. BF3 er et bughelvete. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Hersker jo ingen tvil om at dette her SER veldig bra ut, i deilig kaotisk BF-stil. Men er jo selvfølgelig utrolig skuffet over at det kun var enspiller materiale vi fikk servert her At det blir kjøp kan jeg ihvertfall garantere, hadde det lovlig morro med BF3 også når det er sagt. Dette her blir vel også da neste grunnlag for å oppgradere PC`en tenker jeg. Endret 27. mars 2013 av Mala Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Dynamisk vær? Hvor mange ganger kan været skifte i løpet av en match? Jeg aner ikke, jeg har bare lest att det skal komme dynamisk vær. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Dynamisk vær? Hvor mange ganger kan været skifte i løpet av en match? Alt av info om multiplayer er 99% rykter og antagelser så langt, Dice har ikke kommet med nærmest noen info om det enda så ta ting med en klype salt. Dynamisk vær er ett av de solide ryktene, men ingenting av offisiell info er offentligjort om det. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Dynamisk vær trenger ikke bety annet enn at en match spilles i sol, den neste i regn osv. Siste premium video i BF3 informerer om at alle som har premium får tilgang til betaen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Dynamisk vær trenger ikke bety annet enn at en match spilles i sol, den neste i regn osv. Siste premium video i BF3 informerer om at alle som har premium får tilgang til betaen. Stakkars de som kjøpte MoH kun for beta tilgang til BF4. Er bra at man får litt igjen for å ha kjøpt Premium Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Får alle som har kjøpt MoH beta-tilgang til BF4? Jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg har BF3 premium, men bare lurer. Jeg valgte MoH som gratis-spill til Simcity, og stoppet å spille single player etter dette: Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 De som forhåndsbestilte MoH:W fikk BF4-beta, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Dynamisk vær trenger ikke bety annet enn at en match spilles i sol, den neste i regn osv. Siste premium video i BF3 informerer om at alle som har premium får tilgang til betaen. Med dynamisk vær, vil jeg tror att været vil skifte i løpet av en match, att det plutselig regner, blåser, snør, det kommer en plutselig sandstorm osv. Endret 28. mars 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Dynamisk vær? Hvor mange ganger kan været skifte i løpet av en match? Det som hadde vært kult hadde vært real world weather. At serveren oppdaterer seg om hvordan været er der den befinner seg. Så har man varierende vær hver gang man spiller. Flightsim klarer dette fint. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Oppdatert førstepost Avdukningen av Battlefield 4 i Stockholm Battlefield.no dekning | Event bilder Gamer.no dekning Spill.no dekning Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg håper datoen er 31. desember... 2014. Jeg vil ikke ha et uferdig spill. Jo lenger tid de bruker jo bedre. BF3 er et bughelvete. Regner vel med at de legger det ut for salg så de før det innen jula uansett bugs. Det er mye penger i å legge spillet sitt i Okt-Nov. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kan se ut som om man får en DLC allerede til høsten. Spillet er ikke ferdig utviklet en gang før de planlegger å sende ut DLC. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kom vel ikke som noen overraskelse det? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Var ikke B2K noe som fulgte med alle BF3 pre-orders? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Var ikke B2K noe som fulgte med alle BF3 pre-orders? Jo, det gjorde det. Men du måtte kjøpe premium senere uansett. Så B2K i pre-orderen var egentlig ikke noe fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå