Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hmm, jeg får i allefall full load på mine kort. Kamerat med 2x 680 får samme fps som jeg får med to titans, bare han kjører windows 8(Han fikk en stor boost av å installere windows 8) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvorfor jeg mener levolution er dårlig er at det er kun en eneste scripted ting. Ikke imponerende i det hele tatt, imens kan så og si ingenting annet ødelegges heller. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er kanskje ikke direkte imponerende, men det er veldig mye mer som kan ødelegges enn i BF3. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvorfor jeg mener levolution er dårlig er at det er kun en eneste scripted ting. Ikke imponerende i det hele tatt, imens kan så og si ingenting annet ødelegges heller. Vente til spillet er ute før du dømmer ett system? Betaen er ikke representativ. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Syns nå det er ganske kult at hele banen og gameplayet kan endre seg underveis i kampen, om det så er scriptet.. Så kanskje man ikke blir lei like fort som med relativt statiske miljøer. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Med mitt nåværende kort, GTX560, mistenker det blir for svakt for BF4? Beste oppgradering, 7970 eller vente på neste AMD kortene? (blir ikke noe kjøp før i slutten av oktober) Jeg kjører ett GTX 560 Ti (950Mhz) på en i5-2500, det går greit, men det er fps drops i ny og ne. Noen ganger har det vært så ille at det ser ut som spillet fryser en kort stund. Håper dette er mer dårlig optimalisert kode enn svak hw. Har lurt på om skjermkortet bør oppgraderes, men kommer til å vente til release (bl.a. fordi jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal kjøpet spillet enda), da det forhåpentligvis er mer optimalisert. Syns nå det er ganske kult at hele banen og gameplayet kan endre seg underveis i kampen, om det så er scriptet..Hele banen er å overdrive, i alle fall for det ene kartet i betaen. Skyskraperen er ett mindre området av kartet. Utenom det er det mulig ødelegge ymse ting for å lage noen alternative veier å bevege seg, primært som infanteri, men også for kjøretøy. For min egen del så er for mye ødeleggelse negativt, spesielt på lange runder. Blir for ubalansert mellom infanteri og hw når ting blir for åpent. Har ikke hatt det problemet i betaen, så selv om mye kan ødelegges så er det fremdeles nok steder for infanteri å søke/få dekning. Endret 6. oktober 2013 av Crowly Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er faktisk oktober mnd nå, tviler på at det skjer noe voldsomt de neste 2-3 ukene. Pleier du å planlegge hva slags klær du skal ha på deg om 3 uker? Jeg venter som regel til dagen jeg skal bruke det/rett før, da er det lettere å treffe de korrekte valgene. Man vet aldri hva som skjer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 hvordan bruker jeg battlelog som kart på ipaden? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hmm, jeg får i allefall full load på mine kort. Kamerat med 2x 680 får samme fps som jeg får med to titans, bare han kjører windows 8(Han fikk en stor boost av å installere windows 8) Får ta turen innom piratbukta å låne en kopi av Win 8 å se om det hjelper på Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Får ta turen innom piratbukta å låne en kopi av Win 8 å se om det hjelper på Har allerede prøvd men Windows 8 er så pilkete på GPT disker. Skal gjøre det når jeg gidder Endret 6. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 hvordan bruker jeg battlelog som kart på ipaden? Du må laste ned "Battlelog"-appen på App Store Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 jeg har den men finner ikke ut hvordan jeg åpner kart. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 jeg har den men finner ikke ut hvordan jeg åpner kart. Når du er innpå et spill, så må du gå inn på appen, da skal du ha en blå linje helt nederst. Trykk på den knappen helt til høyre.. husker ikke navnet i farten. Battlescreen eller noe sånt. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hva i helvete fa**** er det dice driver med a? Jeg prøvde nettopp beta(ps3) og gadd ikke engang å spille omgangen ferdig. Meget lite imponert og det føles mer ut som at spillet er en nedgradering og ikke en oppgradering. Føles også mer ut som cod en bf! Herregud for en skuffelse, selv om jeg er klar over at sluttresultatet vill bli noe bedre, forhåpentligvis! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 error Origin could not get code (-5df70000): Base proxy error. You shouldn't get this error. Likte godt den siste setningen.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hva i helvete fa**** er det dice driver med a? Jeg prøvde nettopp beta(ps3) og gadd ikke engang å spille omgangen ferdig. Meget lite imponert og det føles mer ut som at spillet er en nedgradering og ikke en oppgradering. Føles også mer ut som cod en bf! Herregud for en skuffelse, selv om jeg er klar over at sluttresultatet vill bli noe bedre, forhåpentligvis! Battlefield skal ikke spillet på PS3 eller Xbox 360. Konsollene begynner å bli altfor gamle til den slags. Det merker man spesielt på noen spill. Er det noe eg har misforstått når det kommer til Vsync? Eg spiller på High/Medium med noen drops. Så eg tenkte at Fps skulle bli en del høyere om eg tok av Vsync, men er ingen forskjell. Virker ut som spillet enda er låst til 60 fps etter Vsync er av. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Når du er innpå et spill, så må du gå inn på appen, da skal du ha en blå linje helt nederst. Trykk på den knappen helt til høyre.. husker ikke navnet i farten. Battlescreen eller noe sånt. den knappen er ikke der. støttes sikkert ikke på konsoll da Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) den knappen er ikke der. støttes sikkert ikke på konsoll da Om du går inn via nettleseren på en PC, får du opp noe da, mens du er inne på et spill på konsoll? http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlescreen/show/ Endret 6. oktober 2013 av Merko. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Battlefield skal ikke spillet på PS3 eller Xbox 360. Konsollene begynner å bli altfor gamle til den slags. Det merker man spesielt på noen spill. Er det noe eg har misforstått når det kommer til Vsync? Eg spiller på High/Medium med noen drops. Så eg tenkte at Fps skulle bli en del høyere om eg tok av Vsync, men er ingen forskjell. Virker ut som spillet enda er låst til 60 fps etter Vsync er av. Men spillet er det samme på pc, hvis man ser bort ifra grafikk og ytelse, er det ikke? Er "game playet" som imponerer meg meget lite og tviler på at det blir så veldig stor forskjell der mellom beta og det ferdige produktet!? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Battlefield er battlefield. De kommer nok tvilsomt til å gjøre noe med det. Men våpen, kjøretøy og balansen vil endre seg, selv etter det ferdige produktet. Og med mange flere game-modes og helt forskjellige baner som endrer mye, så jeg vil vel påstå at gameplayet blir helt annerledes som en helhet. For ikke å snakke om en singelplayer-campaign, som for noen vil endre en del. Endret 6. oktober 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå