Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2013-10-06 19:43:26 - bf4
Frames: 28590 - Time: 629433ms - Avg: 45.422 - Min: 1 - Max: 110.

 

Minimum 1fps? Ikke rart det går som sirup.

 

2013-10-06 19:58:58 - bf3
Frames: 68961 - Time: 532198ms - Avg: 129.578 - Min: 66 - Max: 147

 

Litt forskjell på BF3 og BF4

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Hadde jeg bare vist brukernavnet og passordet på modemet mitt.. :( Noen måter jeg kan sjekke om det er aktivert uten og måtte logge inn på modemet?

 

Edit: Fikk logget med inn, og uPnP var aktivert ja. Fikk slått det av nå. :) Får håpe det blir med det! Hadde akkurat det samme problemet med BF3 også.

 

 

Lykke til, det funket iallfall for meg i sin tid.Nå kan det selvsagt oppstå litt disconnects i en beta uansett, men du vil nok merke at det har forbedret seg. :)

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig er det å trykke inn på profilen når alt står der?

 

Så det var lettere å skrive at folk skal gå inn på profilen din og lete der? enn å skrive i7 gtx770 etc?

 

Sånn pro tip, skrive pc specs på signatur hjelper også, da slipper du å be folk besøke profilen din ^^

 

Litt mer ON-TOPIC:

 

Med mitt nåværende kort, GTX560, mistenker det blir for svakt for BF4?

Beste oppgradering, 7970 eller vente på neste AMD kortene? (blir ikke noe kjøp før i slutten av oktober)

Lenke til kommentar

 

Så det var lettere å skrive at folk skal gå inn på profilen din og lete der? enn å skrive i7 gtx770 etc?

 

Sånn pro tip, skrive pc specs på signatur hjelper også, da slipper du å be folk besøke profilen din ^^

 

Litt mer ON-TOPIC:

 

Med mitt nåværende kort, GTX560, mistenker det blir for svakt for BF4?

Beste oppgradering, 7970 eller vente på neste AMD kortene? (blir ikke noe kjøp før i slutten av oktober)

 

Kom tilbake når du skal kjøpe kort så kan vi si noe da. Å si noe nå blir bare gjetting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...