Taake89 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dette er med 4770k @ 4800mhz på Asrock OC formula med 2666mhz cl10 minne + et par Titan Hvem sa at det er lite cpuload med bf4 beta? Får teste 4960x en i kveld også for å se load på den. Fuu, ligger på 60 fps ish maks med alt på max unntatt post aa. Enten så nekter CFX å virke skikkelig eller så har jeg ett merkelig problem. På en server med 60 spillere. Det kan da ikke være fordi jeg har 1600 mhz minne? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg vurderer BF4-premium, men forstår jeg det riktig at jeg må først kjøpe selve spillet, og deretter kjøpe premium medlemskap for 449,- i tillegg? Blir forvirret slik som de har satt opp siden her : http://www.battlefield.com/battlefield-4/buy Gjør deg selv en tjeneste å bestill fra G2Play.net. Der får du Premium Edition til litt over 600kr mot Origin som skal ha over 1000kr. Premium Edition inneholder både spillet og Premium. Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Gjør deg selv en tjeneste å bestill fra G2Play.net. Der får du Premium Edition til litt over 600kr mot Origin som skal ha over 1000kr. Premium Edition inneholder både spillet og Premium. Den siden var ikke dum! Noen andre som har tips til enda billigere sider? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Den siden var ikke dum! Noen andre som har tips til enda billigere sider? Jobb mere, så blir det billigere 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Jeg har brukt http://www.worldofcdkeys.com/ en del, både på preorder og spill som er gitt ut. De er utrolig kjappe til å sende ut koder eller svare på eposter, de er også greie å ha med å gjøre om man skulle være uheldig på en måte.Har anbefalt dem til flere kompiser, og de er også veldig fornøyde med dem. Endret 5. oktober 2013 av Neppe Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jobb mere, så blir det billigere Thug life som lærling Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Thug life som lærling Da får man leve uten røyk, snus og alkohold. Til mat spiser man havregryn. Dermed har man råd til mere hardware Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Da får man leve uten røyk, snus og alkohold. Til mat spiser man havregryn. Dermed har man råd til mere hardware Du ramsa akkuratt opp livet mitt.. Ikke det at jeg ikke har råd til Battlefield, men er ikke dumt å spare "ei krone her, og ei krone der" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 http://i2.wp.com/gearnuke.com/wp-content/uploads/2013/10/battlefield4-beta-7.jpg?resize=601%2C592 Krever bf4 cpu tro? Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Forresten, er det bare meg som blir "kicket" av Windows, hvor jeg får feilmelding og programmet må lukkes? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 http://i2.wp.com/gearnuke.com/wp-content/uploads/2013/10/battlefield4-beta-7.jpg?resize=601%2C592 Krever bf4 cpu tro? Tror ikke det blir så ille ved release. Betaen er helt forferdelig dårlig optimalisert. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Interessant at 2600k og fx 8350 gjør det like bra. 4 kjerner + HT er det samme som 8 kjerner MAO. Skulle likt å se resultater om en likt klokka 4 kjerner og 6 kjerner intel CPU tho. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) For de som ikke har sett det enda; her er symthic sine oppdaterte weapon charts, for BF4 beta. Dette er selvsagt veldig 'subject to change' - noe både BF3 open beta, og de første ukene etter BF3 retail har lært oss. Uansett, interessant lesing. Håper det kommer noe håndfast, vedrørende weapon attachments fra battlepacks. Jeg lever i troen på at de blir kosmetiske varianter av eksisterende attachments - overdreven RNG og/eller mulige mikrotransaksjoner kler liksom ikke battlefield - spør du meg, da. Herre Jemini, MASSIVE FACEPALM Endret 6. oktober 2013 av Sintfisk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Tror ikke det blir så ille ved release. Betaen er helt forferdelig dårlig optimalisert.Nei, den er bra optimalisert Dog det kan alltid bli bedre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Skjønner jo hvorfor du kaller deg Nizzen Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hva i svarte er greia med at man ikke kan sikte loddrett nedover? Ja, jeg skjønner at dette fortsatt er en cross-platform-release, men det får da være grenser for hvor mange støttehjul man skal skru på. Noe så nissete har jeg f*en meg aldri sett før. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvis dere opplever feil, så kan dere kose dere med tanken på at betaen ble laget i juli. Fikk det bekreftet av en i DICE. Spillet vil være totalforandret til release. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvis dere opplever feil, så kan dere kose dere med tanken på at betaen ble laget i juli. Fikk det bekreftet av en i DICE. Spillet vil være totalforandret til release. Neppe. Spillet virker jo som enda mer likt cod nå. Levolution er noe dritt og. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 "Levolution er noe dritt og." Å hva er det som er så dritt med det da? Digga det jeg med opp å ned byggninger, å att du raser den sammen å ikke ser like mye. Blir veldig utsatt da når du skal ta punkt c etter ras av byggningen 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvis dere opplever feil, så kan dere kose dere med tanken på at betaen ble laget i juli. Fikk det bekreftet av en i DICE. Spillet vil være totalforandret til release. Totalforandret? så det vi fikk testet er et Battlefield som ikke egentlig er? Trodde BETAer var for å få en forrett på hele pakken. Tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå