Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikelig vinglete FPS. Får jo like bra fps på 1600p som 1080p på high jo. Håper dete bedrer seg. GTX 760 kommer virkelig til kort :/

Beta og atter beta. Versjonen vi spiller beta på er flere uker gammel og representerer absolutt ikke det ferdige produktet. Dermed kan folk som lagger som pøken nå, fortsatt få en smud opplevelse når spillet lanseres. Ingen grunn til å investere i nytt utstyr enda.

Some of you may wonder if we’ll have time to fix some of the issues that you’ve reported before launch. The short answer is: yes. The version of the game that you are playing is several weeks old, and many of the problems that you may have encountered are already fixed for the final game, while others are being worked on.

Currently, players may experience game breaking bugs, meaning you might have a hard time playing. Here are some of the worst offenders, and we are working on fixing them as soon as possible:

Stuck on loading screen

We have identified and fixed two issues that we think should resolve this problem that affects mainly PC players. More info to come shortly.

Low frame rate/stuttering

We believe we are close to fixing this too. We will release more info as we know more. Meanwhile, please make sure that you have the Beta drivers for your graphics card. Also, please try changing servers to see if your performance increases.

Endret av Tørriss
Lenke til kommentar

Får ganske variabel FPS jeg og, men ikke noe å plages ekstremt over.

Gleder meg til det endelige spillet blir lansert, er ikke 100% solgt enda. Synes fallskjerm er blitt mye lettere å bruke. Normal mode har jeg aldri likt, å få tilbake HP over tid etter å ha blitt beskutt og at en kule fra en rifle i brystet ikke dreper har irritert meg gjennom flere år.

Lenke til kommentar

Nei, sant nok. Håper det bedrer seg. Litt surt å sitte med skjegget i postkassen når man har 2 uker gammelt skjermkort som man burde legge en solid høvding til på for å få en behagelig oppelevelse i BF4.

Hvis du har kjøpt fra komplett.no, så har man vel 30 dagers returrett eller.no Samme med Digitalimpuls.no

Hva slags spec har du ellers på maskinen din?

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hvis du har kjøpt fra komplett.no, så har man vel 30 dagers returrett eller.no Samme med Digitalimpuls.no

Hva slags spec har du ellers på maskinen din?

Kjøpte skjermkort hos dustin dessverre.

Bygget et mini-itx bygg for BF4

Intel Core i5-4670K

Kingston HyperX Red DDR3-1600 SC - 8GB

ASUS Z87I-PRO

ASUS GEFORCE GTX 760 OC 2GB

Samsung 840 EVO 250 gb

Noctua NH-D14

Grei, maskin sånn ellers.

Har ikke fått begynnt noe med overklokking enda, men det hjelper vell lite på fps.

Lenke til kommentar

I Battlefield 3 hjelper det veldig mye med overklokk av cpu og høy minnehastighet. Har ikkje sjekket forskjellen i Bf4 beta enda siden jeg bare kjører med overklokket gamer akkurat nå.

I bf3 var forskjell fra uklokket til klokket maskin på Ultrasettings fra 62 fps til 100 fps på den plassen i bf3 som krever mest cpu. Altså på taket av "Sharqi" mens man ser ut mot byen. Jeg testet ved å se på samme punkt og stå på samme plass.

Økningen er latterlig høy!

Lenke til kommentar

Jeg har en i5-3750k og ett 670 og spillet kjører for det meste fint med alt på ultra, untatt antialiasing, i 1920x1080. Ligger for det meste mellom 40 og 50, men er noen helt syke slowdowns til tider uten at det skjer noe ekstra på skjermen. Regner med det blir bra til release.

Lenke til kommentar

Har selv i7-920 & GTX 670, begge på stock, og det fungerer "helt greit" på medium (1920*1080). Har ikke prøvd videre oppover men er godt mulig det fungerer greit på høyere nivå. Dette er riktignok med betadrivere. Med vanlige drivere var det uspillbart på low.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jeg ble skikkelig skikkelig overrasket. Nå kjører jeg riktignok ikke fraps atm, så for alt jeg vet ligger jeg lavt på FPS. Men jeg hadde ingen problemer med lag, ingen problemer med FPS drops. Alt virket smooth.

Auto-innstillingene var hovedsakelig ultra og high, 1920x1080 og alt dette med mitt 580 kort!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, mitt 7970 drar dette spillet også stabilt, men nå har framedrops kommer inn i bildet, noe som ikke var der igår. Jaja, da tar jeg meg en pause fra betaen, så håper jeg at de fikser det meste av problemer før lanseringen.

Jeg DIGGER følelsen av våpnene i dette spillet, og lydefektene høres mye mer autentisk, og "realistisk" (disclaim, har aldri avfyrt et våpen) ut.

Har allerede forhåndsbestilt spillet, så nå gleder jeg meg til release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...