Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stinger har alltid vært et latterlig dårlig våpen i BF serien og jeg også lurer på hvilken rolle denne egentlig er ment å fylle. Enten bør den være såpass dødelig at helikoptre og fly skyr den som pesten (med tanke på at den er ubrukelig til noe som helst annet) eller så bør den bare fjernes helt og erstattes med en slags multirolle RPG.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stinger har alltid vært et latterlig dårlig våpen i BF serien og jeg også lurer på hvilken rolle denne egentlig er ment å fylle. Enten bør den være såpass dødelig at helikoptre og fly skyr den som pesten (med tanke på at den er ubrukelig til noe som helst annet) eller så bør den bare fjernes helt og erstattes med en slags multirolle RPG.

Den fungerer relativt bedre i det virkelige liv ja!

Ellers så var det ofte insta kill i bf3 da ofte heliene styrtet i bakken etter de ble disablet, MEN dette var om man faktisk fikk inn et skudd da. Flares ble jo regeneratet fortere en reload som oftest.

Men i bf4 virker det jo som om man må treffe med 4-5 skudd for kill...

Lenke til kommentar

Testa beta klienten nå, kjører alt på Ultra og det ser ikke spesielt pent ut. Er beta så det kan jo hende det tar seg opp til lansering da.

Nå er ikke jeg noe spesiell fan av BF spillene, er som det alltid er synes jeg. En løper i store områder og leter etter noen å skyte. Og blir skutt fra et par millioner kilometer avstand av en luring.. :D

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har ikke fulgt med så mye på BF4, men installerte beta nå pluss de nyeste driverne fra AMD. Har et 6870 skjermkort.

Men, når jeg launcher blir jeg bare stuck på loading, men kan høre gameplay i bakgrunnen. Og det ser ikke ut som at spillet fryser heller. Har vel stått sånn i 5 minutter før jeg alt-tabber for å sjekke noe annet, og da fryser spillet og avsluttes med feilmelding fra Windows. Kjent problem? Noen løsninger?

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har ikke fulgt med så mye på BF4, men installerte beta nå pluss de nyeste driverne fra AMD. Har et 6870 skjermkort.

Men, når jeg launcher blir jeg bare stuck på loading, men kan høre gameplay i bakgrunnen. Og det ser ikke ut som at spillet fryser heller. Har vel stått sånn i 5 minutter før jeg alt-tabber for å sjekke noe annet, og da fryser spillet og avsluttes med feilmelding fra Windows. Kjent problem? Noen løsninger?

oppdatr punkbuster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...