Vice Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 @Demize99's tweet: Høres ut som et potensielt greit kompromiss dersom man ikke lenger er avhengig av Javelin for å få lock on. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor skal rpg være så mye mer effektiv en stinger? Stinger virker jo hus forbi nerfet, jeg har brukt 3 skudd med treff uten å tatt ned et helikopter, mens rpg kan gjøre det på et!? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Stinger har alltid vært et latterlig dårlig våpen i BF serien og jeg også lurer på hvilken rolle denne egentlig er ment å fylle. Enten bør den være såpass dødelig at helikoptre og fly skyr den som pesten (med tanke på at den er ubrukelig til noe som helst annet) eller så bør den bare fjernes helt og erstattes med en slags multirolle RPG. 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) 120hz og Lightboost, og folk kaller meg cheater runde etter runde etter runde... EDIT: Egentlig feil tråd men pytt. Endret 4. oktober 2013 av BALT3 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Stinger har alltid vært et latterlig dårlig våpen i BF serien og jeg også lurer på hvilken rolle denne egentlig er ment å fylle. Enten bør den være såpass dødelig at helikoptre og fly skyr den som pesten (med tanke på at den er ubrukelig til noe som helst annet) eller så bør den bare fjernes helt og erstattes med en slags multirolle RPG.Den fungerer relativt bedre i det virkelige liv ja! Ellers så var det ofte insta kill i bf3 da ofte heliene styrtet i bakken etter de ble disablet, MEN dette var om man faktisk fikk inn et skudd da. Flares ble jo regeneratet fortere en reload som oftest. Men i bf4 virker det jo som om man må treffe med 4-5 skudd for kill... Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen andre som synes Little Bird'en oppfører seg som en sprettball? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 I går hadde jeg det faktisk morro som Engineer. Følte at jeg faktisk gjorde skade med RPGen mot tanks gitt. Hadde også ett fenomenalt "skill-shot" med RPG som inneholdt 1.stk skyskraper+ Helikopter og latterlig avstand Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Testa beta klienten nå, kjører alt på Ultra og det ser ikke spesielt pent ut. Er beta så det kan jo hende det tar seg opp til lansering da. Nå er ikke jeg noe spesiell fan av BF spillene, er som det alltid er synes jeg. En løper i store områder og leter etter noen å skyte. Og blir skutt fra et par millioner kilometer avstand av en luring.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tips er vel, ikke løp rundt i de store områdene. Hold deg til steder det er dekning. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hei. Jeg har ikke fulgt med så mye på BF4, men installerte beta nå pluss de nyeste driverne fra AMD. Har et 6870 skjermkort. Men, når jeg launcher blir jeg bare stuck på loading, men kan høre gameplay i bakgrunnen. Og det ser ikke ut som at spillet fryser heller. Har vel stått sånn i 5 minutter før jeg alt-tabber for å sjekke noe annet, og da fryser spillet og avsluttes med feilmelding fra Windows. Kjent problem? Noen løsninger? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hei. Jeg har ikke fulgt med så mye på BF4, men installerte beta nå pluss de nyeste driverne fra AMD. Har et 6870 skjermkort. Men, når jeg launcher blir jeg bare stuck på loading, men kan høre gameplay i bakgrunnen. Og det ser ikke ut som at spillet fryser heller. Har vel stått sånn i 5 minutter før jeg alt-tabber for å sjekke noe annet, og da fryser spillet og avsluttes med feilmelding fra Windows. Kjent problem? Noen løsninger? oppdatr punkbuster 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Oppdater punkbuster manuelt. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen andre som har serverlagg? Spilte nettopp på en Svensk server og hadde mellom 20 til 50 i ping, men føltes ut som jeg hadde 1000 i ping. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg får fortsatt ikke installert BETA.. SKal ikke dagen i dag være åpen for alle? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Noen andre enn meg som venter på nøkkel fra G2Play, har bestilt premium også, men ingenting skjer :/ Edit. Prøver å søke i denne tråden, men får det ikke til. Er søkefunksjonen fjernet? Endret 4. oktober 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 oppdatr punkbuster Oppdater punkbuster manuelt. Takker til begge to Selv om jeg personlig ikke likte BF4! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen andre enn meg som venter på nøkkel fra G2Play, har bestilt premium også, men ingenting skjer :/ Du får ikke nøkkelen før spillet er lansert. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Du får ikke nøkkelen før spillet er lansert. Ser en kan laste ned betaen gratis på origin. Satser på det fynker Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja, åpen Beta begynte i dag. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Skikelig vinglete FPS. Får jo like bra fps på 1600p som 1080p på high jo. Håper dete bedrer seg. GTX 760 kommer virkelig til kort :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå