per17 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg sier ikke bf4 har dårlig grafikk, jeg sier den er uimponerende. hvilket spill har bedre? 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Håper dice ikke nerfer rpg'en. Nei, vi for håpe at riflene også får autolock. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Høres jo faktisk bra ut. Var jo helt uspillbart tidligere feks. på toppen av skyskraperen fordi et helikopter kunne bare spamme kuler og raketter inn på taket uten å ha noe som helst motstand. Problemet er at vi som flyr helikopter har så og si ingen måte å forsvare oss på ettersom vi ikke får noe advarsel om at en rakett er avfyrt. Når det da trenges kun en rakett for å sprenge helikopteret så blir det litt idiotisk synes jeg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Til dere som snakker mye om grafikken, så kan det være verd å få meg seg begynnelsen av denne videoen: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Høres jo faktisk bra ut. Var jo helt uspillbart tidligere feks. på toppen av skyskraperen fordi et helikopter kunne bare spamme kuler og raketter inn på taket uten å ha noe som helst motstand. hadde 31-1 i dag i helikopter på xboxen. var litt for lett hehe 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Problemet er at vi som flyr helikopter har så og si ingen måte å forsvare oss på ettersom vi ikke får noe advarsel om at en rakett er avfyrt. Når det da trenges kun en rakett for å sprenge helikopteret så blir det litt idiotisk synes jeg. Burde være en mellomting. Bf3 var gode piloter kanskje det værste man kunne møte, folk som satt i et heli hele runden uten at noen klarte å drepe dem. Sier litt hvor lett det er når min nivø på 12 år har over 1000 kills med Heli og best streak på 42 kills. Gjør meg svært lite at heli er mye dårligere å bruke i Bf4 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Problemet er at vi som flyr helikopter har så og si ingen måte å forsvare oss på ettersom vi ikke får noe advarsel om at en rakett er avfyrt. Når det da trenges kun en rakett for å sprenge helikopteret så blir det litt idiotisk synes jeg. vi hører jo lockon fra sniperne da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 vi hører jo lockon fra sniperne da Aha! Om man da velvillig hiver seg ned i kamp når man har fått lockon på seg så fortjener man jo rett og slett å bli tatt ut. Om jeg vet at en sniper sikter mot et hjørne jeg befinner meg så stikker jeg liksom ikke hodet frem. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) når jeg hører at de startet å locke bailer jeg umidelbart. derfor holdt jeg ut hel runde:), vel det og noobs Endret 3. oktober 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 vi hører jo lockon fra sniperne da Vi gjør det, men lock on fra heli eller stinger er ufarlig da det ikke er instant-kill. Man vet ikke om det er RPG som kommer farende eller ikke. Kommer det en RPG kan man like gjerne baile, fordi da er man død. Synes RPG blir litt OP. Spiller du med en venn som har laser designator oneshotter du alt utennom tanks og APC. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vi gjør det, men lock on fra heli eller stinger er ufarlig da det ikke er instant-kill. Man vet ikke om det er RPG som kommer farende eller ikke. Kommer det en RPG kan man like gjerne baile, fordi da er man død. Synes RPG blir litt OP. Spiller du med en venn som har laser designator oneshotter du alt utennom tanks og APC. Men som jeg har merket så kan man ikke høre/se om en rakett fra RPG er avfyrt noe man gjør fra Stinger/Heli. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Elsker måten den nye RPG + PLD comboen. Har alltid hated choppers siden jeg liker meg best på bakken - endelig min tur til å få hevn. 3 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kan det lastes ned i natt? Har forhåndsbestilt så da er det vel 4. okt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 midt på dagen i morgen tror jeg åpen beta er ute. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kan det lastes ned i natt? Har forhåndsbestilt så da er det vel 4. okt? Hvis du har forhåndsbestilt skal du ha kunnet laste det ned siden den 28. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hvis du har forhåndsbestilt skal du ha kunnet laste det ned siden den 28. Får det ikke til jeg. Ikonet på origin er grått. Noe tips? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Om det fortsatt er noen som sliter med BF4 beta + NVidia..: Driverversjon 320.49 har både jeg og flere andre lyktes veldig godt med. Det er fortsatt noen lagspikes, men ligger for det meste mellom 40 og 60 fps nå på low med et GTX 570. EDIT: Tidligere mellom 20 og 40-50 fps. Endret 3. oktober 2013 av BALT3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Trykk på "i" så skal du få opp når det evt. slippes. Merk at det bare var forhåndsbestilling av "digital deluxe" utgaven som gav tilgang til beta. @Sencured: Jeg måtte rollbacke til den driveren etter å ha bruk 327 ett eller annet som ikke virket (siste WHQL driver), men la inn beta driveren (330) i går og det har fungert helt fint for min del hittil. Endret 3. oktober 2013 av Feh Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kan det lastes ned i natt? Har forhåndsbestilt så da er det vel 4. okt? Du må har forhåndsbestilt "Deluxe" utgaven eller hva det heter via Origin. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Du må har forhåndsbestilt "Deluxe" utgaven eller hva det heter via Origin. Crap! Jeg bestilte bf4 og premium medlemskap...trodde det var ok da jeg.. Endret 3. oktober 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå