Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres jo faktisk bra ut. Var jo helt uspillbart tidligere feks. på toppen av skyskraperen fordi et helikopter kunne bare spamme kuler og raketter inn på taket uten å ha noe som helst motstand.

Problemet er at vi som flyr helikopter har så og si ingen måte å forsvare oss på ettersom vi ikke får noe advarsel om at en rakett er avfyrt. Når det da trenges kun en rakett for å sprenge helikopteret så blir det litt idiotisk synes jeg.

Lenke til kommentar

Problemet er at vi som flyr helikopter har så og si ingen måte å forsvare oss på ettersom vi ikke får noe advarsel om at en rakett er avfyrt. Når det da trenges kun en rakett for å sprenge helikopteret så blir det litt idiotisk synes jeg.

Burde være en mellomting. Bf3 var gode piloter kanskje det værste man kunne møte, folk som satt i et heli hele runden uten at noen klarte å drepe dem. Sier litt hvor lett det er når min nivø på 12 år har over 1000 kills med Heli og best streak på 42 kills. Gjør meg svært lite at heli er mye dårligere å bruke i Bf4

• Liker 2
Lenke til kommentar

vi hører jo lockon fra sniperne da

Aha! Om man da velvillig hiver seg ned i kamp når man har fått lockon på seg så fortjener man jo rett og slett å bli tatt ut. Om jeg vet at en sniper sikter mot et hjørne jeg befinner meg så stikker jeg liksom ikke hodet frem.

Lenke til kommentar

vi hører jo lockon fra sniperne da

Vi gjør det, men lock on fra heli eller stinger er ufarlig da det ikke er instant-kill. Man vet ikke om det er RPG som kommer farende eller ikke. Kommer det en RPG kan man like gjerne baile, fordi da er man død. Synes RPG blir litt OP. Spiller du med en venn som har laser designator oneshotter du alt utennom tanks og APC.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi gjør det, men lock on fra heli eller stinger er ufarlig da det ikke er instant-kill. Man vet ikke om det er RPG som kommer farende eller ikke. Kommer det en RPG kan man like gjerne baile, fordi da er man død. Synes RPG blir litt OP. Spiller du med en venn som har laser designator oneshotter du alt utennom tanks og APC.

Men som jeg har merket så kan man ikke høre/se om en rakett fra RPG er avfyrt noe man gjør fra Stinger/Heli.

Lenke til kommentar

Om det fortsatt er noen som sliter med BF4 beta + NVidia..: Driverversjon 320.49 har både jeg og flere andre lyktes veldig godt med. Det er fortsatt noen lagspikes, men ligger for det meste mellom 40 og 60 fps nå på low med et GTX 570. EDIT: Tidligere mellom 20 og 40-50 fps.

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Trykk på "i" så skal du få opp når det evt. slippes. Merk at det bare var forhåndsbestilling av "digital deluxe" utgaven som gav tilgang til beta.

@Sencured: Jeg måtte rollbacke til den driveren etter å ha bruk 327 ett eller annet som ikke virket (siste WHQL driver), men la inn beta driveren (330) i går og det har fungert helt fint for min del hittil.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...