Nerowulf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Som regel bedre med ett bra kort, enn to mindre gode i SLi. Du får kanskje mer for pengene med SLi, men støtten for dette er ikke alltid bra. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 I BF3 har SLI fungert knirkefritt for min del, men jeg ville nok ikke kjøpt SLI med en gang. 780 er nok veien å gå. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Herregud de der guided RPG begynner å bli irriterende. Nå som folk har lært seg å bruke det så er det nesten umulig å fly helikopter på noen servere, får jo ikke advarsel engang.. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Herregud de der guided RPG begynner å bli irriterende. Nå som folk har lært seg å bruke det så er det nesten umulig å fly helikopter på noen servere, får jo ikke advarsel engang.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Herregud de der guided RPG begynner å bli irriterende. Nå som folk har lært seg å bruke det så er det nesten umulig å fly helikopter på noen servere, får jo ikke advarsel engang.. Wut? hvordan fungerer det? aldri hatt noe lock on med rpg:P Eller fungerer den som i bf2? hvor man kan dra med musa for å styre den etter utskytning? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Får ikkje til å starte battlefield, får opp att eg må oppdatere punkbuster. Har gjort det og då må eg legge til bf4 manuelt, kva mappe ligger bf4 i? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 fy faen så bra grafikken er. Tenkte det ville være liten forskjell fra bf3 pga shitty consoles, men neida. Kjører alt på ultra og blir stående å kikke på grafikken fremfor å spille (blir lett drept da hehe...) 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 fy faen så bra grafikken er. Tenkte det ville være liten forskjell fra bf3 pga shitty consoles, men neida. Kjører alt på ultra og blir stående å kikke på grafikken fremfor å spille (blir lett drept da hehe...) Da har vi totalt forskjellig oppfatning i alle fall. Kan ikke si jeg ser stor forskjell på bf3 og 4. Savner også tesselation, er så kjedelig med flate teksturer.. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Wut? hvordan fungerer det? aldri hatt noe lock on med rpg:P Eller fungerer den som i bf2? hvor man kan dra med musa for å styre den etter utskytning? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Da har vi totalt forskjellig oppfatning i alle fall. Kan ikke si jeg ser stor forskjell på bf3 og 4. Savner også tesselation, er så kjedelig med flate teksturer.. Forskjellen er ikke like stor som fra BF1942 til BF3, noe som er noe de fleste bommer på . Battlefield 4 er ingen revolusjon over Battlefield 3, det er en evolusjon. Hvor mye forventer man seg at grefikken endrer seg egentlig? Kjenner du til mange online spill som har bedre grafikk enn BF4 på nåværende tidspunkt? De nye vannanimasjonene er i verdensklasse for eksempel, men det må du nok vente mer med å se til du får spilt Paracel Storm. Wut? hvordan fungerer det? aldri hatt noe lock on med rpg:P Eller fungerer den som i bf2? hvor man kan dra med musa for å styre den etter utskytning? Recons kan laserpainte mål med en gadget, engineers kan deretter låse seg inn på mål ved å sikte seg inn på en oransje markør som oppstår over kjøretøyet. 2 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=VWnIEmmouFw Den viste jeg ikke om, regner med det forsvinner ved utgivelse? Hva skal man med javlin og stinger vist rpg gjør alt. Endret 3. oktober 2013 av Bendorama Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Håper de er litt raskere med å gi ut en Android-app til Battlelog BF4 enn hva de presterte i BF3 Battlelog appen til Android er allerede oppdatert til BF4 Oppdaterte loadouten min mens jeg satt på ramma i går kveld Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Bortsett fra litt dårligere lys og skyggeeffekter, litt mangel på partikkeleffekter i vannkanten, og ikke den beste grafikken på gress generelt sett (på den banen), så er vel grafikken så langt som de har klart å prestere i tech-videoer/benchmarks. Mye tesselering av steingrunn, og jeg tipper når vi får se mindre urbane strøk at tesselering har noe mer for seg, da urbane strøk generelt ikke har så mange utstikkende overflater.Ja, og kanskje litt mer detaljer på havbunn, og spillet hadde seilet inn som desidert best grafikk og fysikk der ute. Som om det var en 3Dmark. Endret 3. oktober 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 hvorfor kan jeg ikke se hvor mange jeg har drept under runden Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 spiller på xbox. vanligvis på bf3 når jeg trykker select får jeg opp meg selv og andre men ikke noe med kills Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Forskjellen er ikke like stor som fra BF1942 til BF3, noe som er noe de fleste bommer på . Battlefield 4 er ingen revolusjon over Battlefield 3, det er en evolusjon. Hvor mye forventer man seg at grefikken endrer seg egentlig? Kjenner du til mange online spill som har bedre grafikk enn BF4 på nåværende tidspunkt? De nye vannanimasjonene er i verdensklasse for eksempel, men det må du nok vente mer med å se til du får spilt Paracel Storm. Recons kan laserpainte mål med en gadget, engineers kan deretter låse seg inn på mål ved å sikte seg inn på en oransje markør som oppstår over kjøretøyet. Jeg sier ikke bf4 har dårlig grafikk, jeg sier den er uimponerende. 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Sier litt om forventingene når grafikken i BF4 ikke imponerer. Men synes selv at grafikken ikke var så veldig mye bedre enn BF3, men heldgvis for min del er grafikken mer enn god nok for å være fornøyd. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Herregud de der guided RPG begynner å bli irriterende. Nå som folk har lært seg å bruke det så er det nesten umulig å fly helikopter på noen servere, får jo ikke advarsel engang.. Høres jo faktisk bra ut. Var jo helt uspillbart tidligere feks. på toppen av skyskraperen fordi et helikopter kunne bare spamme kuler og raketter inn på taket uten å ha noe som helst motstand. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Håper dice ikke nerfer rpg'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå