Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er folk her med god hardware som sliter. Skal ikke være nødvendig å ha en 3930K og Titan SLI for å få en god spill opplevelse. Mitt oppsett har holdt i massevis for å spille BF3 med 120+ FPS. Da fortsetter du bare med BF3 Neida.. skal ikkje tulle her nå... Skal spille videre i bf4 beta 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kanskje det stemmer, men det betyr uendelig lite når man må ha det absolutt beste i HW for å kunne oppleve det på en akseptabel måte. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om den ekstremt dårlige "simuleringen" av skyskraperen som raste sammen 1 gang i løpet av omgangen og ellers med de predefinerte sonene hvor man kunne ødelegge bakken slik at kjøretøy falt gjennom. Kunne heller ikke brydd meg mindre om at veggen spruter steiner når den eksploderer når dette fører til 10fps når det skjer. Bølger i havet er kult, men det kan de drite og dra med dersom det tydeligvis går på bekostning av resten av ytelsen. Hvis du ikke bryr deg om bedre fysikk og grafikk om det går på bekostning av ytelsen, så hvordan mener du utvikling skal skje, og hvorfor spiller man da ikke fortsatt BF 1942? Altså, greit nok, det er ikke alle som bryr seg om grafikk og fysikk og slikt, men det får bli en diskusjon for seg selv. Men bedre grafikk OG lik/bedre ytelse blir både pose og sekk, og det får man ikke her i verden. At et spill er "uspillelig" på semi-moderne/ganske godt PC-oppsett på et flunkende nytt spill (i denne sammenheng, et spill som ikke engang har blitt lansert enda!) er da en fortelling så lang som PC-spill historien i seg selv. Har som regel alltid hatt det beste (bortsett fra de siste årene), og hatt to eller flere kort i SLI siden SLI kom, og at oppsettet slet i helt nye spill var ikke noe nytt. Stusselige 30-40FPS med den råeste riggen som penger kunne kjøpe for f.eks Oblivion, samme med Crysis, og ikke langt fra det samme i BF2, og nesten det samme med BF3 også. Og takk og lov for det, for det er jo nettopp dette som pusher grensene. 3 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Får håpe de fleste som sutrer ræva av seg blir værende i battlefield 3, så slipper vi å høre den spammen i chatten når bf4 kommer ut Spillet flyter godt, ser supert ut! har enda ikke hatt tanken at dette er noe bf3 1.5 , men nå klarer jeg å spille det uten 10-20 FPS og jeg innser at det er en BETA og forventer derfor litt problemer med server / ytelse / animasjoner og dårlig utvalg av maps / modes. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvis du ikke bryr deg om bedre fysikk og grafikk om det går på bekostning av ytelsen, så hvordan mener du utvikling skal skje, og hvorfor spiller man da ikke fortsatt BF 1942? Altså, greit nok, det er ikke alle som bryr seg om grafikk og fysikk og slikt, men det får bli en diskusjon for seg selv. Men bedre grafikk OG lik/bedre ytelse blir både pose og sekk, og det får man ikke her i verden. At et spill er "uspillelig" på semi-moderne/ganske godt PC-oppsett på et flunkende nytt spill (i denne sammenheng, et spill som ikke engang har blitt lansert enda!) er da en fortelling så lang som PC-spill historien i seg selv. Har som regel alltid hatt det beste (bortsett fra de siste årene), og hatt to eller flere kort i SLI siden SLI kom, og at oppsettet slet i helt nye spill var ikke noe nytt. Stusselige 30-40FPS med den råeste riggen som penger kunne kjøpe for f.eks Oblivion, samme med Crysis, og ikke langt fra det samme i BF2, og nesten det samme med BF3 også. Og takk og lov for det, for det er jo nettopp dette som pusher grensene. Vi får se ved release. Pr. idag så fremstår jo BF4 som en anti-kampanje mot seg selv, ene og alene pga. forkastelig spillytelse. Mulig det er dårlig map-valg men BF3 fremsto ikke like dårlig i sin tid. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Får håpe de fleste som sutrer ræva av seg blir værende i battlefield 3, så slipper vi å høre den spammen i chatten når bf4 kommer ut BF serien er basert på sutring så der tror jeg nok du må belage deg på en god del mer Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 BF serien er basert på sutring så der tror jeg nok du må belage deg på en god del mer Værre hos konkurenten COD ( ikke at jeg disser dem, COD er kjekke spill det også) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Spilte nettopp første runden hvor det var en commander med. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Spilte nettopp første runden hvor det var en commander med. Hvordan skjedde det? Commander er jo ikke en del av betan EDIT: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q8znjqjdA2I *Grafikken i beta er ikke presentert slik den vil være i det ferdige produktet.* selv om de fleste burde vite det fra før, men for dere som klager den er for dårlig, så er det vell kanskje enda håp Endret 2. oktober 2013 av Bendorama Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Folk fra DICE kan være Commander. Var han her som var Commander på mitt team. Jeg tror ihvertfall han er fra DICE siden han er i rank 11 og 10 er maks i Betaen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Folk fra DICE kan være Commander. Var han her som var Commander på mitt team. Jeg tror ihvertfall han er fra DICE siden han er i rank 11 og 10 er maks i Betaen. kult! Gjorde det en forskjell i gameplayet eller? litt spent på commander funksjonen i bf4 , synd at man ikke kan være en aktiv commander som i bf2 da, men bra at funksjonen er tilbake Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Ja, det gjorde faktisk en ganske stor forskjell, og vi vant ganske lett siden det andre laget ikke hadde Commander. Det jeg merket mest til var UAV siden jeg flydde helikopter hele den runden. Så han fikk 5800 poeng som å være Commander, og han var ikke med fra begynnelsen. (Står på Battle Report at han fikk null, men tror det har noe med at han er fra DICE) Edit: Vi lå under før han kom inn som Commander og hjalp oss. Endret 2. oktober 2013 av aleksanderro 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Er ikke grafikkutviklingen og fysikk som er problemet, kunne gjerne vært enda bedre grafikk/fysikk-utvikling for min del. Det er consoles som igjen senker denne utviklingen, og det er ikke bare grafikk. Features blir også strippet bort og neddummet for at casuals skal like det.Det er hovedgrunnen til at jeg ikke blir å kjøpe BF3.5; manglende features, neddumming og ingen mulighet for modding. -- Og Andrull: jeg spiller fremdeles BF42/BFV og BF2 på grunn av fantastisk gameplay, mapstørl, modding og all over "battlefield" feelingen. Trist at vi aldri fikk et "BF3" though men et BC3. Endret 2. oktober 2013 av fenele Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det rare er at jeg synes spillet gikk glattere i dag enn i går. Har de gjort noen oppdatering tro? Fikk iallefall oppdatert punkbuster. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 kult! Gjorde det en forskjell i gameplayet eller? litt spent på commander funksjonen i bf4 , synd at man ikke kan være en aktiv commander som i bf2 da, men bra at funksjonen er tilbake Synes det er veldig bra at man ikke kan være "aktiv" commander. Intet var så mye hat i BF2 som en commander-idiot som liksom var "aktiv". Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det rare er at jeg synes spillet gikk glattere i dag enn i går. Har de gjort noen oppdatering tro? Fikk iallefall oppdatert punkbuster. Ikke oppdatert noe her, men jeg synes å at ting går mere smooth i dag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jo, claymores er noe av det verste med BF2. Fortsatt ingenting som får meg til å vurdere kjølp av BF4. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen som vet hvordan skill fungerer i BF4? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen som vet hvordan skill fungerer i BF4? Man får iallefall ikkje skill i bf4 beta av å skrive her inne på forumet Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Faen, hadde håpt på det... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Kanskje dette kan hjelpe noen med dårlig performance: can confirm Windows 8 is not stuttering like Windows 7 for BF4 betaI installed Win7 2 days ago.. and Win8 yesterday with the sole purpose of playing the battlefield 4 beta.. Windows 7 was awful.. Windows 8 plays nice and smooth like BF3. Man kan like det eller ei, men å ha windows 8.# lønner seg nok om man vil spille mye Bf4 Endret 2. oktober 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå