Vice Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja, får skikkelig alpha-feeling av dette og det er mildt sagt frustrerende. Hver gang det blir litt action så fryser nærmest hele dritten og går ned til 2fps og i tredje frame så er jeg instakilled.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Nei nå stopper det opp med sort loading skjerm hver jævla gang. Får kreft i strupebåndet snart. Jeg er så matt akkurat nå..har liksom ikke ord. Endret 2. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vet ikkje hva dere gjør feil, men her fungerer det meget bra til å være beta. Ytelsen er også bra med windows 8. Dog jeg har ikkje testa med "gammel" hardware Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nei nå stopper det opp med sort loading skjerm hver jævla gang. Får kreft i strupebåndet snart. Jeg er så matt akkurat nå..har liksom ikke ord. Samme skjedde meg, men så alt-tabbet jeg ut og gjorde noe annet og sannelig etter noen minutter så dukket spillet opp med den hyggelige beskjeden "Your team lost". Tipper at jeg tok opp plass på taper-laget mens jeg ikke kunne se eller gjøre noenting. Flott. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Vet ikkje hva dere gjør feil, men her fungerer det meget bra til å være beta. Ytelsen er også bra med windows 8. Dog jeg har ikkje testa med "gammel" hardware Ytelsen har ikke vært problemet her i hele tatt, bortsett fra de beta pikkdriverene til Nvidia da, men de forsvant raskt. Hardwaren min er jo ikkje så halvgalen heller sånn sett (se profil) Her er det liksom noe fundamentalt som svikter. Som faktisk å komme in-game. Funka jo fett som ett lår i går, i dag er det bare bug`o rama til helvete og tilbake. Og selvfølgelig når jeg har fri i morra...off dette gamer livet blir en faen meg ikke gammel av Tror nesten det blir GTA V på meg her altså, dette her fitteriet her gidder jeg ikke. Kanskje det er en bedre dag i morgen. Endret 2. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vet ikkje hva dere gjør feil, men her fungerer det meget bra til å være beta. Ytelsen er også bra med windows 8. Dog jeg har ikkje testa med "gammel" hardware Må jo bare gratulere Dice om de har prestert å lage noe som knapt er merkbart bedre grafikkmessig sett enn BF3, men som derimot krever det absolutt nyeste av HW for å kunne kjøre like smooth. Av en eller annen grunn så overrasker ikke dette meg. Men som jeg sa tidligere: De må jo ha med noen forandringer for å kunne kalle det BF4... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Må jo bare gratulere Dice om de har prestert å lage noe som knapt er merkbart bedre grafikkmessig sett enn BF3, men som derimot krever det absolutt nyeste av HW for å kunne kjøre like smooth. Av en eller annen grunn så overrasker ikke dette meg. Men som jeg sa tidligere: De må jo ha med noen forandringer for å kunne kalle det BF4... Nå er vel ikkje dette brettet det flotteste uansett. Blir nok penere de banene med litt mere natur. Men å klage over grafikken i en beta er jo lite vits. Man kan klage når fullversjonen kommer. Var nå EVIG mange som klaget på alt mulig på bf3 betaen også, men det ble populært uansett. Jeg Digger bf2, men jeg digger også bf3. Faktisk tar jeg en tur innom BC2 også i ny og ne. Valparaiso og c4 er morro ^^ 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nå er vel ikkje dette brettet det flotteste uansett. Blir nok penere de banene med litt mere natur. Men å klage over grafikken i en beta er jo lite vits. Man kan klage når fullversjonen kommer. Ja sant nok det. Innser at mapvalget i betaen absolutt ikke er optimalt så er villig til å gi det en sjanse. Men kan ikke huske at BF3 var så ille når det gjaldt ytelse i betaen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja sant nok det. Innser at mapvalget i betaen absolutt ikke er optimalt så er villig til å gi det en sjanse. Men kan ikke huske at BF3 var så ille når det gjaldt ytelse i betaen? 2xGTX 580 fikk kjørt seg veldig iallefall. Var heller ikkje noe særlig SLI støtte før etter en stund ute i betaen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lurer på om det er simuleringen av vannet som krever så mye i BF4. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Er nok heller bare at spillet er helt ræva optimalisert. De fikser nok dette til release håper jeg. Edit: Synes det gikk litt bedre i dag angående laggen. Noen hickups er det, men ikke på nært så ille som i går. Har de oppdatert noe i det siste? Endret 2. oktober 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lurer på om det er simuleringen av vannet som krever så mye i BF4. Ja det krever ganske mye av cpu ja. Er oppe i 85% på alle kjerner med 4770k @ 4800mhz avogtil. Kanskje jeg må teste i bf4 beta om minnehastighet har like mye å si som i BF3. For forskjellen var jo ekstraordinær visse plasser. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er nok heller bare at spillet er helt ræva optimalisert. De fikser nok dette til release håper jeg. Vel... For de med RÆVA hardware 3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Må jo bare gratulere Dice om de har prestert å lage noe som knapt er merkbart bedre grafikkmessig sett enn BF3, men som derimot krever det absolutt nyeste av HW for å kunne kjøre like smooth. Av en eller annen grunn så overrasker ikke dette meg. Men som jeg sa tidligere: De må jo ha med noen forandringer for å kunne kalle det BF4... Knapt bedre? Det er jo mil på mil bedre. Eller det vil si, fysikken er spesielt det, men også grafikken. Cloth simuleringer, destrueringer av mange større og flere ting, mye bedre effekter når du treffer ting, flere lyder, massive partikkelsimuleringer, mye flere detaljer på bakken (steiner osv..) fra sannsynligvis mye tyngre tesslering, ting som fyker i luften, vanvittig mye bedre vann med fysikk (og det i et spill med 64 spilelre som påvirker bølgenene i vannet). Jeg er ikke overrasket over at det krever mange ganger mer enn BF3. Selvsagt, det vil nok bli litt bedre, men ikke forvent for mye. Samme var det med BC2 VS BF3, som jo krevde det dobbelte more or less, og også her klagde mange på at grafikken ikke ble bedre. Endret 2. oktober 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Andrull:Det er ikkje alle som VIL se forandringer heller 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Andrull: Det er ikkje alle som VIL se forandringer heller Hehe, nei det er ikke akkurat noe nytt. Før nesten alle skal si at det er merkbart bedre grafikk så snakker vi gjerne om 10 ganger bedre grafikk (10 ganger tyngre i hvert fall). Ja, litt som at man regner en økning i 10 dbA i lydnivå til å tilsvare en tilsynelatende dobling (selv om det i praksis er rundt 10 ganger så kraftig økning) Men antar at det også er lettere å skylde på spillet enn på riggen sin. Selv sitter jeg flaut nok med en gammel i5 og GTX 480, og den putrer av gårde med 5-18 FPS. Helt forventet i grunn, men er i det minste bare en midlertidig sak jeg har. Det har jo nesten ikke skjedd noe på fysikksiden i spill på årevis synes jeg, og derfor har CPUen hatt lite å si. Og når vi først får en solid forbedring så er jeg ikke sjokkert over at alle de med middelklasse-maskinvare (som jo faktisk sokkel 1155/1150 er) plutselig vil slite litt. Pluss at det ikke akkurat har skjedd særlig utvikling på CPU-siden så er det i hvert fall ikke sjokkerende at spillverdenen tar igjen. Edit: Noen spesiell hensikt du hadde med å linke til profilen min? (vet ikke helt om det var noen skjult betydning?) Endret 2. oktober 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tok bare copy av navnet ditt Ikkje at navnet ditt er vanskelig å stave. Ikkje noe skjult agenda gitt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vel... For de med RÆVA hardware Er folk her med god hardware som sliter. Skal ikke være nødvendig å ha en 3930K og Titan SLI for å få en god spill opplevelse. Mitt oppsett har holdt i massevis for å spille BF3 med 120+ FPS. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har ikke følt med veldig aktivt, men sjekket innom noen få ganger og min i7 920 @ 3.4 GHz har enda ikke gått over 90%. Crysis 3 var en MYE større CPU sluker en det BF4 beta har vært til nå. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Knapt bedre? Det er jo mil på mil bedre. Eller det vil si, fysikken er spesielt det, men også grafikken. Cloth simuleringer, destrueringer av mange større og flere ting, mye bedre effekter når du treffer ting, flere lyder, massive partikkelsimuleringer, mye flere detaljer på bakken (steiner osv..) fra sannsynligvis mye tyngre tesslering, ting som fyker i luften, vanvittig mye bedre vann med fysikk (og det i et spill med 64 spilelre som påvirker bølgenene i vannet). Jeg er ikke overrasket over at det krever mange ganger mer enn BF3. Selvsagt, det vil nok bli litt bedre, men ikke forvent for mye. Samme var det med BC2 VS BF3, som jo krevde det dobbelte more or less, og også her klagde mange på at grafikken ikke ble bedre. Kanskje det stemmer, men det betyr uendelig lite når man må ha det absolutt beste i HW for å kunne oppleve det på en akseptabel måte. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om den ekstremt dårlige "simuleringen" av skyskraperen som raste sammen 1 gang i løpet av omgangen og ellers med de predefinerte sonene hvor man kunne ødelegge bakken slik at kjøretøy falt gjennom. Kunne heller ikke brydd meg mindre om at veggen spruter steiner når den eksploderer når dette fører til 10fps når det skjer. Bølger i havet er kult, men det kan de drite og dra med dersom det tydeligvis går på bekostning av resten av ytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå