Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er langt vanskeligere å bruke i forhold til bf3 der man kunne får flere tusen poeng per runde med bare revives. Er det sånn at en ny bets for slle begynner 5 til 15? Reiser vekk en uke derfor eg lurer om egfår testet litt når eg kommer hjem også

Om de har ødelagt defiben har de jo driti seg ut endel. Ingen hadde noen problemer med hvordan den fungerte i verken BF2 eller BF3.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg merker noe til det, men dere vet at mekanismen er endret? Du må bare trykke kjapt på skyteknappen. Holder du den inne står han bare å charger padsa. Charger man padsa en liten stund vil han du healer starte med mer HP. Trykker man kjapt starter de med 50% tror jeg.

Lenke til kommentar

Synes de ikke skulle ha endret revives. var jo konge i bf3.

Når ting fungerer bra er det jo på tide å mikke og skru på det slik at det blir ødelagt igjen...dessuten:Noen forandringer måtte de jo ha for å kunne kalle det BF4. :(

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Utrolig deilig at man nå blir kastet ut av hovedmenyen når man dør. Tror jeg har fått hjerteflimmer flere ganger i BF3 når jeg prøver å gå inn i menyen eller avslutte spillet, men da måtte man vente mange sekunder. :)
Når fikser jeg grafikken? Jo når jeg er død. Ønsker ikke å spawne for å gjøre det.
Når avslutter jeg spillet, jo når jeg er død. Etc... Det var kanskje den dummeste begrensningen i spillhistorie, og merker først nå hvor deilig det er å spille. :w00t:

Lenke til kommentar

Utrolig deilig at man nå blir kastet ut av hovedmenyen når man dør. Tror jeg har fått hjerteflimmer flere ganger i BF3 når jeg prøver å gå inn i menyen eller avslutte spillet, men da måtte man vente mange sekunder. :)

Når fikser jeg grafikken? Jo når jeg er død. Ønsker ikke å spawne for å gjøre det.

Når avslutter jeg spillet, jo når jeg er død. Etc... Det var kanskje den dummeste begrensningen i spillhistorie, og merker først nå hvor deilig det er å spille. :w00t:

Ja fy flate, aner ikke hvor mange ganger jeg herja med det samma. Helt utrolig irriterende var det ihvertfall :p Er liksom sånne idiot ting som det der som for meg er helt utrolig at blir implementert.

Lenke til kommentar

Fy faen for en forpult beta. Får ikke satt gadget 1 på museknapp 3.

Eller...å kaste medpacks kan jeg sette på knapp 3 eller 4. Defib settet funker ikke å sette på musa. Fy faen altså. Bare banning,frustrasjon og piss i kveld med andre ord.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jesus,,,jeg klikker snart på dette drittet her. Kunne ikke trudd dette var alpha en gang :p Sår i halsen her jeg sitter, fly forbanna. Sånne pisse ting som det her..tåler ikke det altså. Må ha meg en roe ned pause nå får det går gale her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...