Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Som sakt, null problem å kjøre det med nvidia kort, men kanskje det er dårlig support for SLI nå i starten, 660 kan man vell ikke forvente haugevis av uansett? Lenke til kommentar
eindude Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ingen lagging her. Alt på ultra. I7 4770k 2x680gtx 16gb ram Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Alt kjører smooth på 7850, i5 dual core og 8 gig ram. Kjører alt på ultra utenom ett par settings som er på high. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Supert, det lover bra. Brodern gav meg en 30" 1600p skjerm som ikke trengtes lengre fra jobben., Veldig kjekk skjerm, men vanskelig å tilfredsstille sånn spillmessig Spiller BF3 i 1600p i en blandig av high og ultra. Håper det lar seg gjøres i BF4 også Kommer helt an på din PC. Venter selv på 2x 24" skjermer jeg kjøpte i helgen. Endret 1. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Some smooth Gameplay Har dere det like ille? Det der er microstutter... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Hos meg går det overraskende bra med bare ett Titankort @ stock og 4770k @4700 og 2666mhz minne. Alt selvfølgelig på Ultra. Skal aktivere det andre titankortet etterpå. Litt kjekt å sammenlikne synes jeg. Men får ikkje opp fps i verken msi afterburner eller precicion X. MÅ jeg altså bruke jallaprogrammet fraps? Ellers bruker BF4 beta 2.2GB minne på GPU etter det jeg har sett til nå. Edit: Fikk fps i høgre hjørne nå med perfoverlay.drawfps 1 Endret 1. oktober 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen postet command for fps tidligere, den funket for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Fucking A! Det er vist et nytt coversystem i spillet! Du kan lene deg fra veggene nå! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Det der er microstutter... Nei, det der er maksistutter Får prøve å deaktivere SLI å se om det blir noe forskjell da. Edit: Akkurat likens uten SLI, så da er det ikke det som er problemet da. Får prøve å kjøre opp CPU klokken til 4,5 - 4,6Ghz å se om det hjelper på. Endret 1. oktober 2013 av 1982kims 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Med bare ett Titan @ stock og jeg får 70+ fps med alt på fullt i 1080p, så holder det med 2 titan tydeligvis. Dog skal sjekke dette mere etter barna har lagt seg Ikkje noe lagging her iallefall. CPU er på max 80 på alle kjerner, så BF4 beta bruker en del cpu innimellom iallefall. Stock cpu her er nok ikkje vits engang MEd høy grafikk så bruker bf4 beta ca 2.2 GB. Så det kan nok lønne seg med skjermkort som har over 2 GB minne Har man 2 eller mindre så ville jeg tro at det stuttrer ganske bra avogtil. Endret 1. oktober 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Satan... På tide å åpne vinduet.. Må nok flytte det ene grafikkortet ned et par spor. Endret 1. oktober 2013 av Kakeshoma Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Bruker maks 1,6GB minne her. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Nei, det der er maksistutter Får prøve å deaktivere SLI å se om det blir noe forskjell da. Edit: Akkurat likens uten SLI, så da er det ikke det som er problemet da. Får prøve å kjøre opp CPU klokken til 4,5 - 4,6Ghz å se om det hjelper på. Problemet er at du har nVidia kort. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Problemet er at du har nVidia kort. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Får ikke installert spillet på Origins.. Har lastet det ned, men kommer opp i battlelog at jeg må installere spillet. Når jeg trykker på Installer i Origins, skjer det absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hardware til side. Hva synes folk om spillet? Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen som har problemer med å laste ned oppdateringen for origin? Ligger på 19 - 20 kb også går det kanskje 5 min også feiler den og må begynne på nytt. Har allerede lasta ned betaen så dette irriterer vettet av meg! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Problemet er at du har nVidia kort. Det er jo helt greit at spillet funker bedre med AMD, men at man ikke skal få spilt på low en gang med et Nvidia kort er bare tull. Men nå er dette en Beta også må man huske Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hardware til side. Hva synes folk om spillet? Man merker at dette spillet er laget med tanke på konsoller. Våpnene virker å ha 0 recoil, så det føles mere ut som Arcade shooter Ellers er det veldig likt BF3 så langt synes jeg. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hos meg går det overraskende bra med bare ett Titankort @ stock og 4770k @4700 og 2666mhz minne. Alt selvfølgelig på Ultra. Skal aktivere det andre titankortet etterpå. Litt kjekt å sammenlikne synes jeg. Men får ikkje opp fps i verken msi afterburner eller precicion X. MÅ jeg altså bruke jallaprogrammet fraps? Ellers bruker BF4 beta 2.2GB minne på GPU etter det jeg har sett til nå. Edit: Fikk fps i høgre hjørne nå med perfoverlay.drawfps 1 Windows7 eller win8.1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå