Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Folk i matchene eg har spilt klager mer enn de spiller. Alle snakker om netcoden er så dårlig. Synes det funker greit for å være en Beta. Eneste eg synes er synd at halvparten av matchene så langt så har ikke eg fått noe XP, Bf4 beta har sluttet å virke når matchen er ferdig. Da får man ikke Xp hos meg iallefall Endret 1. oktober 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Spesielt de som snakker om netcode er nok eksperter på emnet.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 hvordan finner jeg bf premium på xboxen min? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvordan toggler man zoom istedenfor å måtte holde høyre museknapp nede hele tiden når han sikter? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 MÅTTE jo selvfølgelig prøve beta driverene...ikke mye nyanser og gode teksturer da gitt Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvordan toggler man zoom istedenfor å måtte holde høyre museknapp nede hele tiden når han sikter? Options også inne på gameplay eller controls. Var det første jeg måtte endre på selv Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 finner kun traileren ikke demoen på xbox:( Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Noen som vet om dette stemmer? EA also revealed that players will be able to unlock items in the Battlefield 4 beta which will be transferable to the final retail game, including any stats that beta players might have accumulated. Players can also chose against this, of course. Soruce: http://bf4central.com/2013/09/battlefield-4-open-beta-starts-october-1/ Endret 1. oktober 2013 av Bendorama Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 når kommer betaen ut på xbox? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har stabil FPS med mitt 7970 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kjipt, har BF3 (ikke premium), MOH Warfighter og har forhåndsbestilt BF4 + Premium, men må vente helt til fredag for å prøve :/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Some smooth Gameplay http://youtu.be/GPdR3P7FWQc Har dere det like ille? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kjipt, har BF3 (ikke premium), MOH Warfighter og har forhåndsbestilt BF4 + Premium, men må vente helt til fredag for å prøve :/ kjipere å ha premium og ikke finne den på maskinen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Some smooth Gameplay Har dere det like ille? Har du Nvidia kort? Det kan si mye det. AMD er partneren til EA. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Får dere noen indikasjoner på hvor mye mer krevende spillet er grafikkmessig i forhold til BF3? Har en dag igjen på angreretten på et gtx 760 kort, lurer på om jeg må gå et hakk opp for å få grei spillbarhet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har du Nvidia kort? Det kan si mye det. AMD er partneren til EA. Ja har Nvidia (2stk GTX 660TI). Skal da gå ann å spille med et Nvidia kort selvom AMD er i partnership med EA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Ja har Nvidia (2stk GTX 660TI). Skal da gå ann å spille med et Nvidia kort selvom AMD er i partnership med EA. Jepp, det skal det. Men så er det slik at det er bedre optimalisert for AMD kort. Lakrisbåt, den 01 Okt 2013 - 17:30, sa: Får dere noen indikasjoner på hvor mye mer krevende spillet er grafikkmessig i forhold til BF3? Har en dag igjen på angreretten på et gtx 760 kort, lurer på om jeg må gå et hakk opp for å få grei spillbarhet. Vel, jeg klarer å spille BF3 på over 60 fps, her får jeg ofte i underkant av 60 fps, så det er ikke så krevende. Endret 1. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det lille jeg fikk testet var ok. Fikk omtrent samme ytelsene som BF3 med min bærbare. Får 30-40 fps på medium-low i fullhd. Gtx 670m i7 3610qm 8Gb ram Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Some smooth Gameplay http://youtu.be/GPdR3P7FWQc Har dere det like ille? Nei min er ganske stabil. Byttet til Auto og da ble fpd stabil 50-60 utenom når den bygninger faller sammen. Nå har eg ikke hatt pc mer enn 2 år men merker det at noen gsnger kan man ikke forklare hvorfor man har fps problemer. Har kjøpt spill tidligere som er heøt umulig å spille. Lav fps uansett innstillinger. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Jepp, det skal det. Men så er det slik at det er bedre optimalisert for AMD kort. Lakrisbåt, den 01 Okt 2013 - 17:30, sa: Får dere noen indikasjoner på hvor mye mer krevende spillet er grafikkmessig i forhold til BF3? Har en dag igjen på angreretten på et gtx 760 kort, lurer på om jeg må gå et hakk opp for å få grei spillbarhet. Vel, jeg klarer å spille BF3 på over 60 fps, her får jeg ofte i underkant av 60 fps, så det er ikke så krevende. Supert, det lover bra. Brodern gav meg en 30" 1600p skjerm som ikke trengtes lengre fra jobben., Veldig kjekk skjerm, men vanskelig å tilfredsstille sånn spillmessig Spiller BF3 i 1600p i en blandig av high og ultra. Håper det lar seg gjøres i BF4 også Endret 1. oktober 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå