N o r e n g Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Thanks. Jeg synes ikke det er så ille, tar heller mindre inputlag og mer fps overall enn nydelig grafikk i et skytespill. Skal ikke akkurat stå å stirre på vannet heller. Om det er noe jeg skal påstå har endret seg fra BF3 til BF4 må det være at BF4 virker enda mer konsolltilpasset, men jeg bryr meg ærlig talt ikke stort ettersom jeg ikke kommer til å gidde et kjøp av et spill som koster over 1000 kr for fullversjonen. Tviler ikke et sekund på at de har resirkulert en 20-30% av assetene fra BF3 heller Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Får helt tilfeldige FPS dropp/massiv lagg, usikker på hva det er da jeg ikke har sjekket FPS enda og pingen min ser helt fin ut (rundt 30-40). Nå skjer det samme i andre online spill også så aner ikke om det er spesifikk med BF4.Får se på det når jeg har skrevet litt arbeidskrav og kommer meg hjem fra skolen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 CPUen min går opp til nesten 90% load, mens GPU går kun opp til rundt 50% med 2 stk 660TI i SLI. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Min 3770K ligger på ca 50% load her. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvor mye RAM bruker BF4 hos dere? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Eg fikk overraskende bra fps, eg pleier ikke å være heldig med Fps når det kommer til noen spill. Ultra, 55-60. Får drop når Bygningen raser sammen, 10 sek med 20 i fps. Ellers meget bra. Ellers synes eg selv at spillet var en forbedring fra BF3. Var litt usikker om eg skulle kjøpe men blir kjøp etter 90 min økt Edit: Viste seg at eg spilte Conquest, når eg gikk innpå Conquest Large var FPS straks mye dårlige, nesten halvert Endret 1. oktober 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvor mye RAM bruker BF4 hos dere? 2-3 GB. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det her hakker så mye at det ikke er morsomt engang..! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Det her hakker så mye at det ikke er morsomt engang..! Gikk bort fra den nyeste driveren å spillet ser klart bedre ut. Hakker og lagger fælt her å, men går hvertfall ann å sikte nå. Endret 1. oktober 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 FPS ligger på >30, men <60 med ett enkelt HD7950. Får FPS dropp helt ned til 3FPS. Rimelig kjedelig Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 http://vvcap.net/db/7q-6KulHPZ049mXHodvT.ng Kolonnen til høyre er altså høyeste verdi etter ca to timers spilling. Dette er en enkel OC, 3,8GHz eller noe. Loaden som er interesannt, ikke temp.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Hvordan er ytelsen med de seneste BF retta beta driverene? Go or no go? Endret 1. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvordan er ytelsen med de seneste BF retta beta driverene? Go or no go? Eneste den nyeste driveren gjorde for meg var å få Betaen til å se ut som Pre Alpha build, Var 0 textures. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Loaden som er interesannt, ikke temp.. Du har jammen rett. Jeg tenkte feil. Skylder på at jeg var midt imellom to kamper. Noen som har sett på leaderboards'a? Er det mulig å se hvordan man ligger an i hele verden og ikke bare i Norge? Edit: Fant ut av det. Man har tre valg til høyre når man er innpå noe. Endret 1. oktober 2013 av Sir Sanchez Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Eneste den nyeste driveren gjorde for meg var å få Betaen til å se ut som Pre Alpha build, Var 0 textures. Herlig! Tror rett og slett jeg prøver med seneste offisielle, og funker det så er jo det helt topp. Regner med Nvidia uansett er kjappe på labben fremover Lenke til kommentar
blinc Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Quite disappointed. Hadde forventet en grafikk som var et vesentlig steg opp fra BF3. Fps nedgang er jo på nesten 50% med ca samme innstillinger. Ellers synes jeg spillet har et mer "arcade preg". Not good. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Går det ikkje å spotte med Q lenger?? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det skal gå an.. Spottet masse jeg. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Q er fortsatt default spotting. Men de har fjerna den lille lyden som var hver gang man klikka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå