aleksanderro Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Får du det uansett om du har på ultra eller low? Fikk ca 10 FPS mer med alt på low. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen med 6 kjerner intel. Sjekke load på alle kjerner og hvor mye Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 wow..satt i toppen av en skyskraper, plutselig faller hele byggningen :o ble litt sjokka! Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Ikke akkurat smooth gameplay. Gatene blir grå, bygningen faller sammen men står forsatt på min skjerm og der den skal ligge på bakken er usynlig. Det lagger en god del, man glitcher seg i ting med kjøretøy så du står der bare og hopper. Men selve gunplay var morsomt når det fungerte som det skulle. Liker også de nye lydene. Endret 1. oktober 2013 av Jekay 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Uff, får ikke prøvd før nærmere 6-7 tiden i kveld... Godt jeg husket på å sette på nedlastningen før jeg dro på jobb, så slipper jeg å vente de ekstra minuttene på det ihvertfall Så får vi se hvor bra pcn min takler det, gikk jo decent i bf3. Forbered deg på et sjokk. Har 120+ Fps i BF3, mens på Betaen har jeg kanskje 50 visst jeg er heldig uavhengig av oppløsning og grafikk instillinger. Lagger noe helt vilt på absolutt alle serverene jeg har prøvd. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har vært helt nedi i 30 FPS med GTX 780, grafikken er heller ikke så god at så lav FPS kan forsvares. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kjenner jeg gleder meg til å teste ut. GTX480 og i7 920 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har vært helt nedi i 30 FPS med GTX 780, grafikken er heller ikke så god at så lav FPS kan forsvares. Må være noe server issues. Gameplay som jeg har sett på Youtube går da rimelig smooth. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ikke akkurat smooth gameplay. Gatene blir grå, bygningen faller sammen men står forsatt på min skjerm og der den skal ligge på bakken er usynlig. Det lagger en god del, man glitcher seg i ting med kjøretøy så du står der bare og hopper. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/view/2955064762159285271/ Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Jeg tror det er heller enkelte av dere som har noe hardware / softwere issues, driver eller noe Endret 1. oktober 2013 av Bendorama 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror det er heller enkelte av dere som har noe hardware / softwere issues, driver eller noe Som hva da? Har de siste driverne. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Som hva da? Har de siste driverne. Det kan jo ikke jeg svare på, men siden det er kun enkelte som sliter selv med bra hardware, så er det jo noe som foråsaker det, tror ikke betan bare random hater folk Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Er vel akkurat sånne tekniske ting som skal lukes ut i en Beta, det er vel halve poenget. Er mer spent på gameplay og om serien har fornyet seg på noen måte eller om DICE har begynt i samme spor som COD hvor man knapt kan kan se forskjell på de foregående tre spillene.... Endret 1. oktober 2013 av Thoto79 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er mer spent på gameplay og om serien har fornyet seg på noen måte eller om DICE har begynt i samme spor som COD hvor man knapt kan kan se forskjell på de foregående tre spillene.... Kan ikke få så veldig mye bedre grafikk, det skal jo funker på konsoller også. Lenke til kommentar
MatsTF Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 noen som hvet hvordan jeg laster det ned til ps3? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ah, fortsatt litt synd at "render.drawfps 1" i console ikke funker lengre. Håper det er i fullversjonen. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan ikke få så veldig mye bedre grafikk, det skal jo funker på konsoller også. Og 90% av de som har pc som ikke har High end card til mange kroner. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Noen med 6 kjerner intel. Sjekke load på alle kjerner og hvor mye Kolonnen til høyre er altså høyeste verdi etter ca to timers spilling. Dette er en enkel OC, 3,8GHz eller noe. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har vært helt nedi i 30 FPS med GTX 780, grafikken er heller ikke så god at så lav FPS kan forsvares. Vel, jeg har grei ytelse, Ultra settings med 4xMSAA @1920x1080 dyppet i verste fall ned til 75 fps på min rigg. Veldig CPU-begrensa da, 50-70% load på 2x 7970 Mulig det er et Nvidia-problem der du faller ned til 30 fps. Er vel akkurat sånne tekniske ting som skal lukes ut i en Beta, det er vel halve poenget. Er mer spent på gameplay og om serien har fornyet seg på noen måte eller om DICE har begynt i samme spor som COD hvor man knapt kan kan se forskjell på de foregående tre spillene.... Dette er ikke en BETA, det er en demo som kalles en BETA for at det skal høres mer eksklusivt ut. Gameplayet var omtrent likt som BF3, ser egentlig ingen grunn til å kjøpe BF4. Kan ikke få så veldig mye bedre grafikk, det skal jo funker på konsoller også. Du mener PS3 og 360? Mye av skylda kan definitivt legges på dem ja. Ah, fortsatt litt synd at "render.drawfps 1" i console ikke funker lengre. Håper det er i fullversjonen. "PerfOverlay.DrawFps 1" fungerer helt fint det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Du mener PS3 og 360? Mye av skylda kan definitivt legges på dem ja. "PerfOverlay.DrawFps 1" fungerer helt fint det Thanks. Jeg synes ikke det er så ille, tar heller mindre inputlag og mer fps overall enn nydelig grafikk i et skytespill. Skal ikke akkurat stå å stirre på vannet heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå