FrihetensRegn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Får ikke en gang startet det her -,- Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sørgelig redd for at jeg må kjøpe en ny pc. Lenke til kommentar
Meinang Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Flexitid FTW! tenker jeg kaller det en dag etter lunsjtid idag=) Blir opptatt med jobb i 14 timer i morgen, det må definitivt kompanseres for idag=) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Rå kult! Men må se etter ny server, en av de svenske lagger i alle fall så mye at man nesten ikke får bytta våpen, å her snakker vi server lag Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 40-50 fps på low settings :O Ser ikke ut som om spillet er litt optimalisert en gang. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 40-50 fps på low settings :O Ser ikke ut som om spillet er litt optimalisert en gang. Hvordan ser du fps? Jeg kjører på auto med delt ultra + high , virker som det kjører som smør Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 40-50 fps på low settings :O Ser ikke ut som om spillet er litt optimalisert en gang. Sjekka nettopp profilen din, pc'n din er jo ganske så bra og! Merkelig at den skulle være så lav på et system som ditt... Gjelder det samme alle gamemodes? Og hva med antall spillere? Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Domination på Shanghai blir veldig fort kaotisk, særlig med tanke på at man fort spawner oppå fienden. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Programmer som FRAPS viser FPS i spill. Selv kunne jeg kjøre BF3 på Ultra med 55-65 FPS. Her må jeg sette noe litt ned for å få samme ytelse. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sjekka nettopp profilen din, pc'n din er jo ganske så bra og! Merkelig at den skulle være så lav på et system som ditt... Gjelder det samme alle gamemodes? Og hva med antall spillere? Lastet ned beta driver fra Nvidia? Vist du har ATI så har vell kanskje dem også det samme? Lenke til kommentar
fruktsjimpanse Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Hei når jeg prøver å joine bf4 beta servere for jeg opp disse meldingen Prøvde å bruke dette programmet til å laste det ned http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr100d da sto det at jeg allerede hadde det på pc'en, så jeg overskrev den og rs pc'en. Fortsatt samme problem. Deretter prøvde jeg å gjøre det som sto her http://social.msdn.microsoft.com/Forums/vstudio/en-US/87fbf736-de36-46a2-a5f6-5be1485169e2/msvcr100dllhow-can-i-get-it-on-my-computer men til ingen nytte. Så er det noen her som har samme erfaringer som meg? Endret 1. oktober 2013 av fruktsjimpanse Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hm.. kjapt førsteintrykk: BF4 var på ingen måte penere enn bf3 selv med alt på ultra/high, ingen HC server --> bortkastet å spille. Jaja, kanskje neste gang. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg fikk spillet til nå. Kjører alt på Ultra/max med 1920x1080 i 144 Hz. Får ca. 45 FPS med min PC (7870 og FX-8350) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sjekka nettopp profilen din, pc'n din er jo ganske så bra og! Merkelig at den skulle være så lav på et system som ditt... Gjelder det samme alle gamemodes? Og hva med antall spillere? Kun prøvd Conquest 64. Ser ikke ut til at fps endrer seg noe uansett om jeg velger low eller ultra. Får prøve å avinstallere beta driveren å se om det blir bedre eller værre da. Kjører forresten 2 x 660TI i dag. Vet ikke om Betaen har SLI support, men skulle da klare mere en 40-50fps med 1 kort på low Endret 1. oktober 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har fått flere DirectX-feil, særlig hvis jeg har gitt inn i video options. Fikk også en bluscreen når jeg spilte. Kanskje ikke de nye driverene fra Nvidia er helt stabile? Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Spør igjen, vil ranken i bata følge inn i spillet når det kommer ut? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Den gjorde ikke det med BF3 beta, så jeg tviler på det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Spør igjen, vil ranken i bata følge inn i spillet når det kommer ut? Nei. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Hittil er bf4 awesome, jo. Hvordan ser folk fps? Endret 1. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Syntes nå både grafisk og i spesielt lydmessig at det er bedre en bf3 , å bedre blir det sikkert i finale release Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå