Avean Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan folk opplyse meg om hvorfor de ikke liker origin? Hvis steam-spill hadde vært tilgjengelig der hadde jeg mye heller brukt origin! Fordi Origin brukes ikke av spillene det fører. Ta BF f.eks. Der har du overlay for Origin Friends, men det er ikke det samme som du har på Battlelog igjen. Steam fungerer så enkelt, det fører med deg hva enn du spiller og er enkelt kjapt og greit. Origin åpner et svært fullscreen overlay . Men største grunnen til hatet er nok at Steam har eksistert så lenge at det er bare pes å bruke Origin. Jeg har aldri Origin kjørende i bakgrunnen, alle minne venner er på Steam og det som brukes primært. Er nok sånn for alle tenker jeg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Battlefield 4 beta driver til Nvidia http://www.nvidia.com/object/win8-win7-winvista-64bit-331.40-beta-driver.html Endret 30. september 2013 av Nizzen 5 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan folk opplyse meg om hvorfor de ikke liker origin? Hvis steam-spill hadde vært tilgjengelig der hadde jeg mye heller brukt origin! Hovedsaklig pris, man blir fortsatt flådd om man i det hele tatt tenker på å kjøpe nye spill derfra. Digital Deluxe utgaven til BF4 koster utrolige 600kr der, det er 20 kr mindre enn jeg ga for BF4 + Premium fra en nettbutikk. Til sammenligning koster den samme pakken 950kr på Origin. De var enda verre før, da måtte man betale en AVGIFT for å forhåndsbestille spill på kr 49, i tillegg til den stive prisen på spillene der. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795784 Får man alt med her? Jeg er smådum og greier ikke tyde produktinfo men om man får spillet og alle DLCs her så bestiller jeg jammen herfra (eller andre steder om noen anbefaler) enn fra Origin som skal ha 600 kroner. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nope. Det der er premiumpakka. Ikke spillet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hovedgrunnen til at jeg ikke liker origin, er at den alltid popper opp med reklame og whatnot hver gang jeg prøver å spille f.eks bf3 via battlelog. Origin hadde vært mye bedre i min bok, om det bare lå i bakgrunnen og ikke poppet opp når man startet spill m.m. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nope. Det der er premiumpakka. Ikke spillet. Ah, kjipt. Er det noen nettbutikker som selger billigere enn Origin? Helst premium + selve spillet. Orker ikke betale 600 kronasjer for alt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795784 Får man alt med her? Jeg er smådum og greier ikke tyde produktinfo men om man får spillet og alle DLCs her så bestiller jeg jammen herfra (eller andre steder om noen anbefaler) enn fra Origin som skal ha 600 kroner. Du får Premium edition fra G2Play.net for rundt 600kr. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Du får Premium edition fra G2Play.net for rundt 600kr. Koster jo bare 449 kroner fra komplett. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Koster jo bare 449 kroner fra komplett. Bare premiumpakka UTEN spillet vel? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Koster jo bare 449 kroner fra komplett. Premium Edition inneholder både spillet og Premium Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) EDIT: Tror det er som kims sier. Endret 30. september 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Altså, til BF4 finnes to tre ulike pakker! 1. Battlefield 4 (basic game) 2. Battlefield 4 Premium (tjenesten Battlefield-premium, UTEN basic game) 3. Battlefield 4 Premium Edition (1. og 2. kombinert, med andre ord basic game + premium-tjenesten) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Blir gøy å spille betaen i morgen! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) TB-GORGONPLEX: Da glemte du bare en ting: Hvor kjøper man Premiumpakka billigst Og i samme slengen: Hva følger med i Digital Deluxe pakka? Ikkje premium vel? Endret 30. september 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Du får Premium edition fra G2Play.net for rundt 600kr. Nå fikk jeg lyst til å kjøpe, er G2Play en seriøs side? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) TB-GORGONPLEX: Da glemte du bare en ting: Hvor kjøper man Premiumpakka billigst Og i samme slengen: Hva følger med i Digital Deluxe pakka? Ikkje premium vel? Premium Edition er nok billigst hos G2Play.net. Digital Deluxe inneholder en DLC + Spillet. Tror det er China Rising du får med. Nå fikk jeg lyst til å kjøpe, er G2Play en seriøs side? Jupp Har bestillt 10+ spill derfra å har ikke hatt noen problemer. Endret 30. september 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 TB-GORGONPLEX: Da glemte du bare en ting: Hvor kjøper man Premiumpakka billigst Og i samme slengen: Hva følger med i Digital Deluxe pakka? Ikkje premium vel? For å finne den billigste kan du bare google, noe jeg ikke har brydd meg om å gjøre per nå! Forskjellen mellom standard og deluxe er ikke store, og ingen av dem er av stor betydning.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Premium Edition inneholder både spillet og Premium Her skal vi vel ikkje tro? Battlefield 4 PremiumPC - Download DLC. Krever BF4, aktiveres via Origin Alltid på lager 449, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Premium Edition er nok billigst hos G2Play.net. Jupp Har bestillt 10+ spill derfra å har ikke hatt noen problemer. Da tror jeg at det blir et kjøp! Her skal vi vel ikkje tro? Battlefield 4 PremiumPC - Download DLC. Krever BF4, aktiveres via Origin Alltid på lager 449, Det står jo ikke premium edition på den.. Endret 30. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå