aleksanderro Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Noen andre som sliter med dårlig hastighet fra Origin? Får ikke mer enn ca 500 KB/s men nettet klarer fint ca 2 MB/s. Men blir ferdig i god tid før Betaen start uansett så. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Noen andre som sliter med dårlig hastighet fra Origin? Får ikke mer enn ca 500 KB/s men nettet klarer fint ca 2 MB/s. Men blir ferdig i god tid før Betaen start uansett så. 1.5 MB/s her... Hadde ikke fått med meg at man måtte ha BF3 installert på datamaskinen for å kjøre BF4 beta, noe som betyr at det tar betydelig lengre tid før jeg får prøvd betaen. Uh.. wut? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Origin har faktisk alltid gitt meg bra hastighet, maxer linja og over det også, 7MB/s + Endret 29. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hadde ikke fått med meg at man måtte ha BF3 installert på datamaskinen for å kjøre BF4 beta, noe som betyr at det tar betydelig lengre tid før jeg får prøvd betaen. Hvor fikk du opp dette? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Merkelig, jeg får aldri noe stort mer enn ca 500 KB/s fra Origin. Steam og uTorrent gir meg alltid ca 2 til 2,5 MB/s. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Noen som vet hvorfor jeg ikke ser exclusive beta i lista over spill, ser bare B4 DDE? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Er det noe jeg har, så er det et dårlig nett.. Utrolig nok klarer Origin å heve standarden! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Skulle ønsker jeg hadde fiber nå. Laster ned med maxet linje, 250 kB/s Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Noen som vet hvorfor jeg ikke ser exclusive beta i lista over spill, ser bare B4 DDE? I Biblioteket, har du "Vis: Alle spill" eller noe annet der? Prøv evt å se etter i "Skjulte spill". Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Er det noe jeg har, så er det et dårlig nett.. Utrolig nok klarer Origin å heve standarden! Nettet mitt klarer den hastigheten men må nøye meg med: Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 I Biblioteket, har du "Vis: Alle spill" eller noe annet der? Prøv evt å se etter i "Skjulte spill". Jepp, prøvd alle varianter uten at det har hjulpet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Om du har det du trenger for å tilfredsstille kravet til beta, kan du alltids lage deg konto på ea support og gå på chat med de. Pleier normalt å gå greit, men kommer litt an på hvem du treffer på på andre siden. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Noen som har begynt å spille? Hvor stabile er serverne og spillet? Er det mye mer krevende enn BF3? Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Dette er kun preload, ingen kan spille før 1. okt. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Åja selvfølgelig Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Går overraskende fort her. Vært vant med maks 1 MBs i flere år, takk gud for å flytte ut i egen leilighet. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Fant en aktiv supportsak på problemet med at jeg ikke så B4 Beta iconet så dar er det bare å smøre seg med litt tålmodighet Why can't I find the Battlefield 4 Exclusive Beta in My Games in Origin?We're aware that some eligible players are not seeing the Battlefield 4 Exclusive Beta in their My Games section of the Origin client. Don't worry, though! This is just a visual issue where the game tile is missing from your client. Beta Access is still entitled to your account and you will be able to access the Beta when it is released.We are currently working on a fix and this should be resolved soon. We're sorry for the confusion, and appreciate your patience while we get this resolved as soon as possible.See you on the battlefield! Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kan ikke laste ned fra Origin, får opp beskjed om at jeg må ha BF3 installert på PC'en for å spille BF4 exclusive beta. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Før nedlaster no, 4 mb sek Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Regner med dere har kjøpt deluxe-utgaven i Origin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå