Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fire timers uncut fra Paracel Storm

 

 

 

 

 

Så man skyter fortsatt gjennom øynene?

 

 

 

Går det nå an å "peak" rundt hjørner?

 

 

Fire timers uncut fra Paracel Storm

 

 

 

 

 

Så man skyter fortsatt gjennom øynene?

 

 

 

Går det nå an å "peak" rundt hjørner?

Hæh? Headglitch er borte, og du spør om en fortsatt skyter gjennom øynene?...

 

Ja, det går ann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er headglitch borte fordi de har senket all cover, eller er headglitch borte fordi nå går kula ut fra løpet og ikke øynene?

 

For hvis førstnevnte vil jo det fortsatt gå an med tanke på når man står bak en hill for eksempel. Samme med peaking vil jeg tro, da hode stikker ut før våpenet.

 

 

Edit: Var det ikke sånn at man ble "straffet" for å reload'e for tidlig? At gjenstående kuler i magasinet gikk tapt.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Er headglitch borte fordi de har senket all cover, eller er headglitch borte fordi nå går kula ut fra løpet og ikke øynene?

 

For hvis førstnevnte vil jo det fortsatt gå an med tanke på når man står bak en hill for eksempel. Samme med peaking vil jeg tro, da hode stikker ut før våpenet.

 

 

Edit: Var det ikke sånn at man ble "straffet" for å reload'e for tidlig? At gjenstående kuler i magasinet gikk tapt.

Pga at coverene er lavere, så lager det ikke noe bug heller. Må nesten vente til Beta før en endelig får se resultatet, men de har skrøte på seg at alt skal være i orden..

Lenke til kommentar

Hvordan er det med admin tools IA?

Her jeg er mest spent, fordi i bf3, var det total mangel på gode tools for oss som hostet egen server.

Dvs, med ymse 3. parts plugins og div jall, fikk man til endel, men pga spillet i seg selv manglet så mye, ville endel ting ikke fungere skikkelig, som f.eks autobalance.

 

Admin spectator burde også være en ting, så man enkelt kan sjekke om folk er dust.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med admin tools IA?

Her jeg er mest spent, fordi i bf3, var det total mangel på gode tools for oss som hostet egen server.

Dvs, med ymse 3. parts plugins og div jall, fikk man til endel, men pga spillet i seg selv manglet så mye, ville endel ting ikke fungere skikkelig, som f.eks autobalance.

 

Admin spectator burde også være en ting, så man enkelt kan sjekke om folk er dust.

DICE er under EA, så det vil si: Kunden vil ha et bittelite utvalg, som egentlig suger. Er ikke DICE sin feil, men EA kjører knallhardt på at spillet er ganske lukket og at de styrer begivenhetene.

Lenke til kommentar

Joda, men uten servere, vil spillet dø ganske fort. Men det er kanskje det de er ute etter hos EA, så de kan få DICE til å lage BF5 så fort som mulig.

Det tok jo ikke lang tid akkurat, ifra BF3 var ute, til bf4 var i produksjon.

 

Vi hadde 3 servere på det meste, som var fulle det meste av tiden, men pga DC til EA servere og "updates" til battlelog server håndtering, ble det ca umulig å holde på folk.

Overvåking, administrering, og scripting av ting som autobalance, våpenregler m.m., var i stor grad håpløst i bf3.

 

Eneste fornuftige vi hadde, var procon med ymse plugins, og en IRC boot som koblet seg opp imot serverne så vi kunne overvåke chat m/ triggere.

 

Og alt var lagd av non EA/Dice folk, fordi de ikke kan/ønsker/får lov til å faktisk gjøre ting som er nyttig for å holde liv i spillet over tid.

Lenke til kommentar

Joda, men uten servere, vil spillet dø ganske fort. Men det er kanskje det de er ute etter hos EA, så de kan få DICE til å lage BF5 så fort som mulig.

Det tok jo ikke lang tid akkurat, ifra BF3 var ute, til bf4 var i produksjon.

 

Vi hadde 3 servere på det meste, som var fulle det meste av tiden, men pga DC til EA servere og "updates" til battlelog server håndtering, ble det ca umulig å holde på folk.

Overvåking, administrering, og scripting av ting som autobalance, våpenregler m.m., var i stor grad håpløst i bf3.

 

Eneste fornuftige vi hadde, var procon med ymse plugins, og en IRC boot som koblet seg opp imot serverne så vi kunne overvåke chat m/ triggere.

 

Og alt var lagd av non EA/Dice folk, fordi de ikke kan/ønsker/får lov til å faktisk gjøre ting som er nyttig for å holde liv i spillet over tid.

FIFA 12 var i produktion da FIFA 2008 var utgitt, mener jeg å ha hørt. Er derfor EA sine game aldri har noe store forandringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...