Nerowulf Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 "Try Befere You buy" Så de begynner å kalle det for det det er. Hva er det vi får prøve? Er det samme banen som i Alpha-versjonen? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 "Try Befere You buy" Så de begynner å kalle det for det det er. Hva er det vi får prøve? Er det samme banen som i Alpha-versjonen? Siege of Shanghai. Ja, demo er vel et mere passende ord. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Regner med at EA ikke har fikset måten man validerer IP gjennom Origin. Sånn som i BF3, vil nok mange i Europa spille beta allerede 28. og 29. september. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg kjenner at glede seg-følelsen må tones ned innen 1. Oktober, er ikke helt overbevist om at alt kommer til å gå smertefritt på tirsdag. Hva slags erfaringer har folk når BF3 fikk beta? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Ekstremt buggete. Endret 26. september 2013 av Nerowulf 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Haha, holdte på å dævve da jeg så den første gang... Beste bugen ever. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jarhead Binks 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg kjenner at glede seg-følelsen må tones ned innen 1. Oktober, er ikke helt overbevist om at alt kommer til å gå smertefritt på tirsdag. Hva slags erfaringer har folk når BF3 fikk beta? Så vidt jeg husker gikk egentlig betaen i BF3 relativt greit. Eneste jeg husker er at jeg hadde et par tilfeller hvor jeg klarte å bugge meg fast under bakken.. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Husker jeg hadde veldig mye CTD i BF3 betaen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Om de klarer å gjennomføre betaen like bra som "betaen" de kjørte på Gamescom i år var, tror jeg dette blir bra. Usikker på om det er samme bane og game mode, kan fort slå tilbake om de prøver seg på noe nytt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skulle ikke forundre meg om de kjører akkurat den samme versjonen som de hadde under Gamescom Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 De 10 nye kartene i Battlefield 4 (I bilder) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hvor får man BF4 Digital Deluxe billigst? Fungerer det med US Proxy eller noe slikt (sånn som med Sim City..?) Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg er litt enig med deg i det, fordi. Idag har jeg inntrykk av at de fleste har K/Den(jeg også) etc i bakhodet når de spiller og om de ikke hadde det, så tror jeg det ville blitt mer intenst og moro. K/D er byttet ut med KPM i BF4. I alle fall blandt de "synelige" statsa (de i stor skrift). Snakker daglig med darklord og firewall og andre DICE developers (darklord er battlelog producer, og firewall er gameplay designer). Så har fått masse nytt de siste dagene. Prøver selvsagt å få "Classic Mode", "Battlerecorder", fjerna supernovaen og få gjort om på de to nye flight ceilingene, men akkurat nå ser det ikke ut til å skje. Skammelig. Alan Kertz hater virkerlig EAUK, og nekter og gi dem noe som helst. Fyren må ut av DICE, og det nå. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Snakker daglig med darklord og firewall og andre DICE developers (darklord er battlelog producer, og firewall er gameplay designer). Så har fått masse nytt de siste dagene. Kult, si fra om det er noe å skrive om Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Disse statsene blir jo nesten "ubrukelige" uansett. Kan jo ikke måle alle game mods og alle baner oppimot hverandre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Gleder meg virkelig over spectator-mode. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Gleder meg virkelig over spectator-mode. Hva? Spectator mode skulle vært med fra start av i BF3. Ingenting å glede seg for i BF4. Battlefield 4 skulle hatt spectator mode og battlerecorder for at vi noenlunne skulle vært fornøyd. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Kult, si fra om det er noe å skrive om Er veldig mye siden jeg snakker med de hver dag. Kan ta noen få ting som jeg husker i farten: - Headglitch er borte – Alt av cover er lavere i BF4 - Battlelog er forandret på mange måter. Slipper å gå ut av vinduet for å bytte game. Ulike stats er forandret, som KPM er nå mer synlig. - Classic Mode og Battlerecorder blir ikke å finne i BF4 - Dropbombs til jet. Det vil være to ulike jeter på hvert lag. TV-Missile til attack jet. Da går flyet inn i en autopilot modus sannsynligvis, mens du styrer missile. - Boats og Mortar som dere har sett, er nå blitt dårligere for release pga OP. - Ping vil ikke bli vist på konsoll pga Sony og MS - DICE ser på Obliteration, Domination og Defuse som eSports modes. Defuse vil være som i CS og ikke som i CoD. - Du vil ha mulighet til å ta med deg statsa fra betaen til det endelige spillet (lol) - Borderless fullscreen mode er bekrefta for PC. OG MASSE MER.. er tatt fra hodet nå, siden jeg ikke gidder å gå tilbake i samtalene. xD EDIT: Og det nye mapet Zavod 311 vil bli vist i london idag. Så vær klar Endret 26. september 2013 av ImagineAnarchy Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Fire timers uncut fra Paracel Storm - Headglitch er borte – Alt av cover er lavere i BF4 Så man skyter fortsatt gjennom øynene? Går det nå an å "peak" rundt hjørner? Endret 26. september 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå