Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner at glede seg-følelsen må tones ned innen 1. Oktober, er ikke helt overbevist om at alt kommer til å gå smertefritt på tirsdag. Hva slags erfaringer har folk når BF3 fikk beta?

 

Så vidt jeg husker gikk egentlig betaen i BF3 relativt greit. Eneste jeg husker er at jeg hadde et par tilfeller hvor jeg klarte å bugge meg fast under bakken..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt enig med deg i det, fordi. Idag har jeg inntrykk av at de fleste har K/Den(jeg også) etc i bakhodet når de spiller og om de ikke hadde det, så tror jeg det ville blitt mer intenst og moro.

 

K/D er byttet ut med KPM i BF4. I alle fall blandt de "synelige" statsa (de i stor skrift).

 

Snakker daglig med darklord og firewall og andre DICE developers (darklord er battlelog producer, og firewall er gameplay designer). Så har fått masse nytt de siste dagene.

 

Prøver selvsagt å få "Classic Mode", "Battlerecorder", fjerna supernovaen og få gjort om på de to nye flight ceilingene, men akkurat nå ser det ikke ut til å skje. Skammelig. Alan Kertz hater virkerlig EAUK, og nekter og gi dem noe som helst. Fyren må ut av DICE, og det nå.

Lenke til kommentar

 

Kult, si fra om det er noe å skrive om :)

 

Er veldig mye siden jeg snakker med de hver dag. Kan ta noen få ting som jeg husker i farten:

 

- Headglitch er borte – Alt av cover er lavere i BF4

- Battlelog er forandret på mange måter. Slipper å gå ut av vinduet for å bytte game. Ulike stats er forandret, som KPM er nå mer synlig.

- Classic Mode og Battlerecorder blir ikke å finne i BF4

- Dropbombs til jet. Det vil være to ulike jeter på hvert lag. TV-Missile til attack jet. Da går flyet inn i en autopilot modus sannsynligvis, mens du styrer missile.

- Boats og Mortar som dere har sett, er nå blitt dårligere for release pga OP.

- Ping vil ikke bli vist på konsoll pga Sony og MS

- DICE ser på Obliteration, Domination og Defuse som eSports modes. Defuse vil være som i CS og ikke som i CoD.

- Du vil ha mulighet til å ta med deg statsa fra betaen til det endelige spillet (lol)

- Borderless fullscreen mode er bekrefta for PC.

 

OG MASSE MER.. er tatt fra hodet nå, siden jeg ikke gidder å gå tilbake i samtalene. xD

 

EDIT: Og det nye mapet Zavod 311 vil bli vist i london idag. Så vær klar :)

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...