Simkin Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Bruker musa til alt. Til kjøretøy+INF er jo musa overlegen, mulig Joystick er bedre til fly, men jeg foretrekker å bruke musa til alt. Endret 7. januar 2017 av Simkin Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Har dere noen form for joystick til å feks fly eller kjøre kjøretøy med eller bruker dere musen til alt? Jeg brukte ps3 kontrollen min til å fly hellikopter ellers musa til alt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fyfaen så deilig BF4 er på pc, har kun spilt det på PS4 før. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 hahah ja det må være en deilig opplevelse (Y) Lenke til kommentar
bgulhaugen Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Er det noen som har brukt ps4 kontroll på PC til å fly helicopter? Jeg er ny på PC, kun spilt ps4. Jeg vil gjerne bruke ps4 kontroll på helikopter. Hvis jeg endrer i key bindings så får jeg det til å virke ca som på ps4, selvom noe blir litt anderledes.. Men da funker det ikke å spille med musa etterpå! Selvom jeg ikke endrer på musa. Men hvis jeg drar ut USB til ps4 kontrollen så virker det. Og hvis jeg resetter alle funksjoner. Har testet og laste ned DS4. Og den ser fin ut. akkurat noe sånt jeg trenger.. Men det funker ikke å endre noe der. Det skjer ikkenoe forandring på BF 4! Trenger tips eller hjelp! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Kast PS4 kontrolleren. Lær deg å bruke Mus og Tastatur først som sist. Hva er egentlig grunnen til at du må bruke PS4 kontroller?? Endret 18. februar 2017 av Simkin Lenke til kommentar
bgulhaugen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 For det er 1000 ganger lettere å fly helikopter med ps4 kontroll. Brukt det helt siden spillet kom ut. Og spilt det noen timer for å si det sånn. Syns det er vanskelig å fly med mus. Men prøver å lære meg å gå rundt med mus. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Tror jeg brukte noe alla denn guiden når jeg kobla til min ps3 kontroll Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Noen her som fortsatt spiller BF4? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Jepp, og det er fremdeles massevis av aktive servere. BF1 er helt uinteressant for min del. Endret 13. oktober 2017 av Simkin 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Noen her som fortsatt spiller BF4 Spiller ikke BF4 men jeg spiller enda litt BFH i ny og ne. Spiller også enda endel BF1 Jeg synes at BF1 noen gang blir for intenst og da er det gått å "slappe av" med BFH Endret 14. oktober 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Tatt dette litt frem igjen, synes nå BF4 er langt mer moro enn BF1 som jeg ble lei etter et par uker. Er det noen som spiller Hardline enda faktisk? Men er det noen her som spiller BF4 som bekrefte at det har vært en double XP greie ganske lenge nå? Spilte en del fra midten av septemer til 10ish Oktober, tok deretter pause frem til i dag og merket at jeg fikk utrolig lite XP i forhold til tidligere. Ikke noe med XP boost, den har jeg alltid på. Men virket som man fikk mye mer XP i kampene 2 uker siden. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Det var nylig en dobbel xp på gang jeg, men jeg vet ikke hvor lenge den varte. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Virker ut som den var over en del uker. Hadde noen runder med 350 000 xp (ikke metro eller locker) Nå derimot umulig. Hadde en runde på Pearl Marked, 35 000 med over 50 kills og masse captures. Endret 16. januar 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg spiller en del bf4 ennå. Men ser jo ikke på hvor mye Xp jeg får hver match. Lenge siden 140 Lenke til kommentar
Teo1 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Bf 4 standard edit til 179 på psn store. Bf 4 premium edition til 599 på psn store. Ser at alle, bortsett fra en dlc pakke er gratis nå. Har det da noen hensikt å kjøpe premium edition? Er det noe mer av betydning man får med den utgaven? Endret 12. november 2018 av Teo1 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Bf 4 standard edit til 179 på psn store. Bf 4 premium edition til 599 på psn store. Ser at alle, bortsett fra en dlc pakke er gratis nå. Har det da noen hensikt å kjøpe premium edition? Er det noe mer av betydning man får med den utgaven? Hvis alle dlc er gratis bortsett fra 1 så tror jeg ikke premium er noe vits...... BF1 har også vært gratis en stund....både spill,premium og dlc....på Xbox, usikker om det gjelder ps4 og pc også Lenke til kommentar
Teo1 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Hvis alle dlc er gratis bortsett fra 1 så tror jeg ikke premium er noe vits...... BF1 har også vært gratis en stund....både spill,premium og dlc....på Xbox, usikker om det gjelder ps4 og pc også Ok, takk for tilbakemld. Usikker på om BF1 er gratis på psn. Vil overraske meg. Lite som er gratis der i gården. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Hvem spiller fortsatt? Jeg spiller litt i ny og ne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå