ronron25 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Origin is down, BF4 is not working? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Er visst nede globalt: https://downtoday.co.uk/origin-ea/ Jaja, da har EA problemer, men det går over. Endret 16. juli 2016 av ronron25 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Om noen gikk glipp av en DLC tidligere så er alle gratis på Origin nå. Lenke til kommentar
Canario Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Sliter litt med å sikte da jeg avfyrer skudd når jeg trykker på høyre musetast. Slet med det samme på betaen til BF 1 men der fikk jeg justert sensitiviteten på innstillinger i spillet. Ef det mulig i BF4? Veldig frustrerende! Endret 16. september 2016 av Canario Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Sliter litt med å sikte da jeg avfyrer skudd når jeg trykker på høyre musetast. Slet med det samme på betaen til BF 1 men der fikk jeg justert sensitiviteten på innstillinger i spillet. Ef det mulig i BF4? Veldig frustrerende! Det går fint å justere sensitivity på musen i BF4. Er en for "foot" og en for "vehicle" Lenke til kommentar
Canario Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Sliter litt med å sikte da jeg avfyrer skudd når jeg trykker på høyre musetast. Slet med det samme på betaen til BF 1 men der fikk jeg justert sensitiviteten på innstillinger i spillet. Ef det mulig i BF4? Veldig frustrerende! Det går fint å justere sensitivity på musen i BF4. Er en for "foot" og en for "vehicle" Hvor finner jeg det? finner ikke noe innstillinger i spillet. Men mulig jeg er blind Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Da ble jeg bannet fra favorttseveren min, tyske shitfolk ass. Er visst ikke lov å spille likt som dem uten å få straff. Når jeg kun liker og spille HC og i tilegg kun liker Rush så gjør jeg det vanskelig for meg selv etterhvert, er jo type 4 aktive servere i europa om dagen. På tide BF1 blir sluppet nå! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Lol!! Noen som har mening om bakgrunnsmusikken i denne videoen? http://www.dagbladet.no/video/Ki5r4Kd7ou0 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Noen andre som har hatt problemer med å starte bf4 etter anniversary-oppdateringen til w10? Spillet ville ikke starte og nå ser jeg at bf4-folderen som skal ligge under documents ikke er der. Har prøvd å reinstallere spillet uten hell, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Noen andre som har hatt problemer med å starte bf4 etter anniversary-oppdateringen til w10? Spillet ville ikke starte og nå ser jeg at bf4-folderen som skal ligge under documents ikke er der. Har prøvd å reinstallere spillet uten hell, noen som har noen tips?Format c Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Origin klienten var rimelig ustabil etter at dem fornyet interfacen hos meg å mange andre. Det er jo EA, så de må jo selfølgelig fucke opp i noe Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Ingen problemer her annet enn at Windows selv oppdaterte skjermkotdriver. Men det gav meg bare et spark bak til å laste ned nyeste på skikkelig vis. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Avinstallet spillet x-antall ganger, reinstallerte origin, tukla med oppstartsinnstillingene til spillet, så var f*en meg en utdatert grafikkort-driver feilen -_- Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Samme feilen her.. (har oppdatert grafikkdriverE), men selve bf4 starter ikke opp. Nylig installert opp igjen hele spillet for å varme opp til bf1. Har snart "googlet meg helt i hjel". En ting jeg ikke har prøvd er å reinstallere battlelog-plugin.. hvor i h finner jeg den? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 En ting jeg ikke har prøvd er å reinstallere battlelog-plugin.. hvor i h finner jeg den? Den har ikke vært i bruk på et par år, så har du den installert kan du bare fjerne den. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Samme feilen her.. (har oppdatert grafikkdriverE), men selve bf4 starter ikke opp. Nylig installert opp igjen hele spillet for å varme opp til bf1. Har snart "googlet meg helt i hjel". En ting jeg ikke har prøvd er å reinstallere battlelog-plugin.. hvor i h finner jeg den? Er det dette som skjer; du f0r opp battlelog, velger en server, bf4 ikonet dukker opp nede også kommer et svart vindu opp med battlefield 4 has stopped woking? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Var det jeg mistenkte Kjetilkl.. er vel 1 år siden sist jeg spilte. Ingen melding eller BF4 ikon - men den blå linjen i bunnen i battlelog sier jeg er med i serveren. Feilsøkingen fortsetter i kveld.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg fikk dette problemet med Battlefield 1 (beta) andre eller tredje gangen jeg skulle starte det. "Battlefield 1 has stopped working". Hadde ikke endret noe som helst, det bare plutselig fungerte ikke lenger. Husker ikke helt hvordan jeg løste det, men mener at jeg gikk inn i BF1 konfig filen og endret fra windowed til fullscreen eller noe i den stilen. Det fungerte hvertfall helt fint igjen etter endringen. (Haddde forsøkt full reinstall først men dette fungerte ikke) Godt mulig problemet er relatert til problemet i BF4. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Har mange potensielle løsninger, kan gi deg noen; høyreklikk på origin og velg egenskaper, så kompatibilitet så velger du at det skal kjøres som administrator, så gjør du det samme med battlefield 4 spillfilen, så bf4 web helper. Hvis ikke det går så kan du gå inn på mine dokumenter - battlefield 4 - settings. Så åpner du PROFSAVE_profile med notepad, så finner du disse tre linjene og endrer de slik at de ser sånn her ut; GstRender.FullscreenEnabled 1 GstRender.FullscreenMode 0 GstRender.FullscreenScreen 0 Så lagrer du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå